הולידיי אין אקספרס

קישורים ממומנים

אחד המלונות הפופולריים ביותר בקרב הצעירים בעיר הדרומית הוא מלון הולידיי אין אקספרס באילת. הנה קצת מידע וגם מבצעים ודילים למלון החדש לצעירים הולידיי אין אקספרס.

שוק המלונאות כנראה הבין שגם הצעירים מחפשים מלון באילת ולא רק משפחות. מלון הולידיי אין אקספרס ביט הוא בדיוק כזה מלון. מסיבות בריכה עם די ג'יי והופעות חיות ואפילו מחירים זולים ומיוחדים. אז במסגרת הסקירות שלנו על בתי מלון, הנה סקירה על מלון הולדיי אין אקספרס באילת.

הולידיי אין אקספרס אילת

רקע וסקירה כללית: מלון הולידיי אין אקספרס הוקם עם דגש גדול מאוד על צעירים שרוצים לנפוש באילת. המלון מציע 212 חדרים, בריכת שחייה ענקית, שולחנות ביליארד ומכונות משחק אבל בעיקר הרבה מסיבות והמון מוסיקה.

מיקום: המלון ממוקם באיזור המלונות באילת ממול מלון קראון פלאזה ועשר דקות הליכה מהחוף או מהקניון החדש.

תנאים: שימו לב המלון מקבל צעירים מגיל 16 ומעלה כאשר נערים בגילאי 16 - 18 חייבים להביא אישור מההורים אחרת לא יקבלו אתכם במלון.

מבצעים ודילים להולידיי אין אקספרס

חיפשנו בשבילכם קצת דילים להולידיי אין אקספרס אילת ברחבי הרשת והנה כמה מבצעים מעניינים שמצאנו בשבילכם.

אתר עוזי טורס מציע לכם כמה מבצעים להולידיי אין אקספרס. למשל בחודשים אפריל ויוני, 350 ש"ח לזוג לאמצע השבוע ו-450 ש"ח לזוג לסוף שבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר למינימום 2 לילות. ביולי, חדר לזוג באמצע השבוע כבר יעלה לכם 450 ש"ח ללילה ואילו בחודש אוגוסט הקרוב (העונה החמה ביותר), חדר לאמצע השבוע או לסוף שבוע עולה 650 ש" ללילה.

אם אתם רוצים לצפות קצת במה שמלון הולידיי אין אקספרס מציע, הנה וידאו שיראה לכם את כל מה שאתם צריכים:



כתבות דומות:
מלון הרודס אילת
מלון קראון פלאזה אילת (הולידיי אין)
מלון קלאב הוטל אילת
מלון אגמים אילת
מלון הנסיכה אילת

0 תגובות: