מלון הנסיכה אילת

קישורים ממומנים

כשחושבים על מלונות באילת קשה שלא לחשוב על מלון הנסיכה. מלון הנסיכה הוא אחד המלונות המפוארים ביותר באילת והעיצוב המיוחד שלו מושך תיירים רבים מישראל והעולם. אז אם אתם מחפשים דילים לנסיכה, הכתבה החמישית בסדרת המלונות באילת מיועדת בדיוק בשבילכם. להנאתכם, צירפנו גם וידאו בסוף הכתבה כדי שתוכלו להתרשם בעצמכם מהמלון.

מלון הנסיכה אילת ממוקם יחסית בנפרד ממתחם המלונות שבעיר ובנוי כולו בתוך צוק שמקנה למלון מראה מרהיב המייחד אותו משאר המלונות באילת.

רקע ועובדות על מלון הנסיכה אילת

מיקום: המלון ממוקם צמוד למסוף הגבול של סיני ונמצא ליד שמורת האלמוגים. המרחק למרכז אילת הוא כ-7 דקות נסיעה ברכב.

עיצוב: המלון נבנה סמוך לצוק מרהיב וממול ים סוף וביחד עם משחקי תאורה ועיצוב האווירה במקום מקבלת גוון מדברי וטבעי המשתלבת היטב יחד עם העיצוב המודרני שבו.

סוגי החדרים: בנסיכה יש 419 חדרים מפוארים ועוד 64 סוויטות. כל החדרים משקיפים לנופים מרהיבים של המדבר וים סוף.

שירותים ואטרקציות: במלון הנסיכה תמצאו 4 בריכות שחייה גדולות עם מפלי מים ובר בתוך הבריכה, מסעדות גורמה, ספא, מועדון לילדים ודיסקוטק שמושך אליו גם מבקרים מחוץ למלון.

דילים למלון הנסיכה אילת ספטמבר אוקטובר

אם אתם מחפשים מבצעים לרגע האחרון תוכלו למצוא דיל לנסיכה בתחילת ספטמבר החל מ-474 ש"ח לסוף שבוע למינימום הזמנה של 2 לילות. תוכלו לבחור בין חדרים דה לוקס המשקיפים לים, לבריכה או להרים.

באתר "אשת טורס" תוכלו למצוא דיל זול למלון הנסיכה באמצע ספטמבר ב-518 ש"ח ללילה לאדם בחדר זוגי למינימום הזמנה של שתי לילות. קישור לדיל תמצאו כאן

אם אתם מחפשים חבילת נופש לסוכות בנסיכה אילת אתר "הדקה ה-90" מציע דיל זול לסוכות בנסיכה באוקטובר ב-570 ש"ח ללילה. המחיר מתייחס לאדם בחדר זוגי ומותנה למינימום הזמנה של 3 לילות.

גם באתר "השטיח המעופף" מציעים לכם דיל לחול המועד סוכות בנסיכה ב- 4678 ש"ח. פרטים נוספים כאן.

צפו בוידאו המצורף המציג את מלון הנסיכה




מאמרים קודמים בסדרת המלונות באילת:
מלון הרודס אילת
מלון אגמים אילת
מלון קלאב הוטל אילת
מלון קראון פלאזה אילת (הולידיי אין)

0 תגובות: