צימרים לדתיים

קישורים ממומנים

מחפשים צימר לציבור הדתי או החרדי? חיפשנו בשבילכם ברשת צימרים כאלו. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

גם הציבור הדתי והחרדי נוהג לנפוש בצימרים ברחבי הארץ וככל ששוק זה גדל כך גם מתרבים הצימרים המיועדים לדתיים. בצימרים אלו מקפידים על כשרות ועל שמירת השבת ובהרבה מקרים צימרים אלו ממוקמים ביישובים דתיים. בכתבה הבאה נציג לכם רשימה של צימרים כשרים שקיבלו המלצות טובות שאספנו לאחר חיפוש מעמיק באינטרנט.

צימרים לציבור הדתי

לאחר חיפוש בכמה מן הפורטלים המובילים לצימרים בישראל אנו מציגים לכם כמה צימרים לדתיים עם המלצות וביקורות חיוביות שהתקבלו ע"י גולשים ברשת.

בצל הבוסתן - צימר לדתיים

צימר זה מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. הצימר נמצא ביישוב הדתי מצפה נטופה ומתאים מאוד לציבור הדתי. מחיר הצימר ללילה נע סביב ה-500 ש"ח ללילה.

בצל הבוסתן - מצפה נטופה. טל': 04-6784188

תמר על הירדן - צימר שומר שבת

צימר נוסף שמצאנו המתאים לשומרי שבת ולציבור הדתי הוא הצימר "תמר על הירדן" שבמושב מנחמיה שקיבל המלצות טובות מאוד מהמבקרים בו. הצימרים בתמר על הירדן כוללים ג'קוזי בכל יחידה ומטבחון מאובזר. באיזור תוכלו לטייל בצמח או באתר "האגם הנעלם".

תמר על הירדן - מושב מנחמיה. טל': 050-7374144

עדן מקדם - צימר לדתיים בגולן

מושב אבני איתן הוא מושב דתי הממוקם בדרום רמת הגולן ובו תוכלו למצוא את הצימרים של "עדן מקדם" שם תוכלו לקבל ארוחת בוקר כשרה ואפילו כשרה למהדרין. הצימרים כוללים שתי בקתות עץ הכוללות גם ג'קוזי. באיזור תוכלו להינות מטיול בנחל אל על הסמוך ובטיולי ג'יפים ברמת הגולן. המחירים בצימר נעים בין 500 ל-600 ש"ח (תלוי אם זה בקיץ או בחורף)

עדן מקדם - מושב אבני איתן. טל': 054-5684210

צימרים בית מור

הצימרים בית מור שבכפר יובל כוללים שלוש יחידות המתאימות גם למשפחות דתיות עם ילדים. המקום שומר שבת (ללא מנגלים בשבת) ובמושב ישנה בריכה מופרדת ובית כנסת סמוך ולכן מתאים מאוד לציבור הדתי. בכל יחידה תוכלו למצוא ג'קוזי מפנק, מדשאות עם ערסלים ופינוקים נוספים.

צימרים בית מור - כפר יובל. טל': 04-6942903

מאמרים קשורים:
צימרים מפוארים
צימרים בצפון
צימרים זולים

0 תגובות: