צימר זול

קישורים ממומנים

איפה אפשר למצוא צימרים זולים? אם זה מה שאתם מחפשים, כנסו לכתבה הבאה ונעזור לכם למצוא צימרים במחירים של פחות מ-600 ש"ח ללילה.

תופעת הצימרים בישראל כבר מזמן הולכת וגודלת מדי שנה וכיום יש מאות צימרים בצפון (ובשאר הארץ) שמציעים לכם מגוון של אפשרויות בילוי ולינה עם פינוקים רבים.

אם פעם צימר היה אלטרנטיבה זולה לבית מלון אז היום זה כבר לא בדיוק ככה. ישנם צימרים יוקרתיים שעולים ללילה כמו חדר במלון יוקרתי. אבל אתם כאן מכיוון שאתם מחפשים צימר זול אז הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם למצוא צימרים זולים ברחבי הארץ.

ישנם כמה פורטלים שמאגדים בתוכם מאות צימרים. חלקם טובים יותר וחלקם פחות אבל ישנם כאלו שגם עוזרים לכם למצוא צימר לפי מחיר וזאת הדרך הטובה ביותר למצוא צימר זול.

האתר הבא למשל שנקרא "צימר T" מציע לכם רשימה מפולחת ומסודרת של כל הצימרים לפי מחירים ללילה לסוף שבוע ולאמצע השבוע. הנה לדוגמא בחיפוש זריז באתר מצאנו צימר זול ביותר ברמות נפתלי הנקרא "עולם ומלואו" במחיר של 400 ש"ח בלבד לסופ"ש או את הצימר "אחוזה במטולה" שעולה אף הוא 400 ש"ח בסופ"ש ו-350 ש"ח באמצע השבוע.

עוד אתרים שמציעים שירות דומה ומומלץ לבקר בהם כדי למצוא את הצימר הזול שלכם הם האתרים "צימר בשבילי", "יוקרה" ו"צימר R". שימוש באתרים האלו יחסכו לכם זמן רב וטלפונים מיותרים אז חבל לא לנצל את מה שמציעים לכם בחינם.

המלצה: כדאי להבין שצימרים שייכים לתחום התיירות שמושפע מאוד מתקופות השנה ובכל תקופה בה יש ביקוש רב לצימרים, המחירים יהיה יותר יקרים, כך שאם אתם רוצים למצוא את הצימרים במחירים הזולים ביותר, עדיף לכם לחפש בתקופה רגועה (למשל בחורף) שאין ביקוש רב ובעלי הצימרים ישמחו לתת לכם הנחה או הצעת מחיר נמוכה במיוחד כדי לכסות על ההשקעה ועל ההוצאות שבניהול צימר.

מאמרים בנושאים דומים:
צימרים עם ג'קוזי

1 תגובות:

אלעד אמר/ה...

היינו לא מזמן בצימר ממש זול, עם נוף מדהים גינה ענקית קוראים לצימר "צימר בגליל משפחת מלין", זה ממש מתאים למי שרוצה שחופשת בין הזמנים שלו תהיה יותר מיום אחד וחזרה הביתה, דרך אגב יש מניין פעיל במקום ואפילו בעלי הבית הם זוג נחמד שחזרו בתשובה (זה די נדיר למי שמכיר את המקום).