טיול מאורגן לתאילנד

קישורים ממומנים

חופש פסח זו הזדמנות לטיול לחו"ל והרבה ישראלים בוחרים בטיול לתאילנד. לכן הפעם נציע לכם נופש בחו"ל במזרח ונציג מבצעים של טיול מאורגן לתאילנד.

מדי שנה ליל הסדר בתאילנד עמוס בהמוני ישראלים וזהו לא נתון מפתיע. חופשת הפסח היא ארוכה, וזו הזדמנות לטיול, ואם כבר לטייל אז עדיף נופש בחו"ל – קצת מנוחה, במיוחד אחרי הכנות ונקיונות של לפני פסח. לכן הכי מתאים זה נופש בתאילנד, אך אם כבר טסים כדאי להספיק לראות כמה שיותר. לשם כך יש טיולים מאורגנים לתאילנד, שלרוב משלבים גם נופש בתאילנד – במלונות ובאיים, אך גם מספקים טיול מקיף וממצה של תאילנד. הנה כמה דילים לתאילנד.

נפתח באתר גוליבר, המציע כמה אפשרויות לטיול מאורגן לתאילנד: 11 יום, 15 יום או 16 יום. כמו כן, הוא מציע טיול משפחות לתאילנד, טיול באיים של תאילנד הכולל גם נופש, או טיול מקיף בתאילנד הכולל מגוון אטרקציות ואתרים. המחיר לטיול של 11 יום הוא מתחיל מ1999$, המחיר של 15 יום נע בין 2181$-2686$ והמחיר של טיול ל16 יום לתאילנד מתחיל ב2525$.

נווה אקדמיה מציעים טיול מאורגן לתאילנד ל18 ימים, המתאים גם לשומרי מסורת במחיר של 2399$ עד 2377$. הטיול כולל מסאג' מפנק, טיולים רגליים, ביקורים במקדשים, רכיבה על פילים, יום נופש באיי תאילנד ועוד. המחיר כולל טיסות פנים.

גם בוואלה טורס תוכלו למצוא מבצע של טיול מאורגן לתאילנד ל13 יום, במחיר של החל מ1999$. הטיול כולל ביקור במקדשים, שבטים ואיים. חלק מהטיסות כוללות את חג פסח בתאילנד וחלק הן לאחר חג הפסח.

עוד מבצעים ניתן לראות בקבוצת דיזנהאוז שמציעה מספר טיולים מאורגנים לתאילנד של 15 יום, הכוללים טיול משפחות לתאילנד, או טיולים אחרים כאשר כל טיול שם דגש על דבר אחר בתאילנד. המחירים הם בסביבות ה2400$. ניתן לראות פירוט של המבצעים באתר.

בנוסף, דיסקברי מציעים טיול מאורגן ל15 יום. הטיול עולה החל מ- 2399$, וכולל מלונות בתאילנד ברמה טובה וטיסות פנימיות. גם כאן יהיה מפגשים עם שבטים ובמקדשים וגם ביקור באיים בתאילנד.

אז פשוט תבחרו באחת מהאפשרויות, ותארזו את המזוודות! בפסח הזה אתם נוסעים לטיול לתאילנד!

כל המחירים בכתבה הם נכונים לתאריך כתיבתה.

מאמרים דומים:
מבצעי השבוע באתרי התיירות
דילים זולים
טיול מאורגן להודו

0 תגובות: