פינה חדשה - מבצעי השבוע באתרי התיירות

קישורים ממומנים

אנו פותחים בפינה שבועית חדשה שתסקר מדי שבוע חבילות שונות, מעניינות וגם זולות מאתרי התיירות הגדולים בישראל כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ואולי לתת לכם גם איזה רעיון. והשבוע - טיול סטייל למילאנו, טיסות אלעל זולות לבנגקוק, טיסה זולה לברצלונה, טיול מאורגן לסין ומי רוצה לקבל 2 לילות במלון באירופה חינם?

טיסה זולה לבנגקוק

אם אתם מחפשים לטוס בחודשיים הקרובים לתיאלנד אתר נט טרוול מציע טיסות אלעל לבנגקוק, תיאלנד במחירים בלעדיים של 899 דולר לבן אדם בלבד! המחיר כולל מיסים ודלק ותקף עד לסוף נובמבר.

טיסות לברלין פחות מ-300 דולר

במהלך חודש נובמבר הקרוב מציעים בצבר תיירות טיסות מוזלות לברצלונה ב-279 דולר בלבד בחברת ארקיע. המקומות מוגבלים אז אם זה מדגדג לכם כדאי שתרוצו לתפוס לכם מקום.

סטייל במילנו - איסתא

איסתא פתחה בהצעה מאוד מעניינת וחייבים לציין גם מאוד ייחודית המשלבת מעין טיול מאורגן במלינו שכולו על טהרת הסטייל. הטיול מיועד לנשים שאוהבות אופנה ורוצות לחוות את העולם הזה כמה שיותר מקרוב. הקבוצות בנויות מ-12 נשים אליהן תתלוונה מדריכה צמודה מעולם הסטיילינג שתראה לקבוצה מרכזי קניות, בתי ספר לאופנה ועוד. חבילת הנופש הזאת למילנו מתקיימת בין התאריכים 5 עד ה-8 לנובמבר ועולה 649 יורו לאדם.

טיול מאורגן לסין

באתר השטיח המעופף מציעים טיול מאורגן לבייג'ין המיוחדת שבסין הכולל 7 לילות של שכרון חושים יחד עם כל ההיסטוריה רבת השנים של העיר, ביקור בחומה הסינית ולחוות את האוכל הסיני המפורסם יחד עם מדריך צמוד, טיסה הלוך חזור, מלונות והסעות ועוד ב-1139 דולר בלבד. שימו לב: יש לשלם על ויזה לסין בנפרד כ-60 דולר. הנה הקישור לדיל.

מבצעי אלעל - 2 לילות במלון באירופה מתנה

כן אתם שומעים נכון - אל על יוצאת במבצע חדש לחורף ובו מי שקונה טיסה זוגית לנופש למגוון יעדים בעולם בחודשים נובמבר דצמבר, מקבל במתנה 2 לילות במלון במתנה חינם. שווה בדיקה, הנה הקישור.

הדילים המוצעים כאן מוצעים ע"י אתרי התיירות השונים ולכן ייתכנו שינויים או עדכונים שעודכנו לאחר פרסום הכתבה.

0 תגובות: