חבילות נופש לאילת

קישורים ממומנים

החורף הוא מועד מצוין לנופש באילת - הדילים זולים יותר, המלונות פחות עמוסים והמבחר גדול ואם אתם גם מאלה שמחרימים את טורקיה בעקבות התקריות הדיפלומטיות האחרונות, נופש באילת היא אופציה מציינת בשבילכם. אז מה מציעים אתרי התיירות לאילת? בכתבה הבאה.

חבילות זולות לאילת

באתר הדקה ה-90 מצאנו שני מבצעים מעניינים לאילת בחודש הקרוב הראשון הוא סופ"ש במלון רימונים על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-491 ש"ח לאדם (מינימום שתי לילות הזמנה). דיל נוסף לאילת שמצאנו הוא במלון "נובה" (דרגה ראשונה) ב-242 ש"ח בלבד!! לאמצע השבוע ע"ב חצי פנסיון. שווה לבדוק...

אתר "נט טרוול" מציע דיל של שתי לילות בישרוטל ים סוף על בסיס לינה וארוחת בוקר וטיסה לאילת הלוך חזור בסוף אוקטובר ב-1199 ש"ח בלבד.

אתר התיירות "גוליבר" כבר מציע ללקוחותיו מבצעים לחנוכה ושם תוכלו למצוא חבילות נופש לחנוכה באילת ב-139 ש"ח ללילה במלון אקספרס ביט (3 כוכבים) השוכן בחוף הצפוני של אילת וכולל 2 בריכות שחייה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

אם אתם מחפשים נופש באילת לציבור הדתי תוכלו לקחת את החבילה הבאה באתר אשת טורס שכוללת לינה במלון מוריה פלאזה באילת (5 כוכבים) וטיסה בחברת ארקיע ב-399 ש"ח בלבד.

עוד חבילה מעניינת שמציעים באתר Ypaymore אשר תקפה עד דצמבר 2009 היא חבילה במלון אסטרל ויליג' (מעין שילוב של מלון ויחידות דיור) לסוף שבוע במינימום 2 לילות במחיר של 330 ש"ח לאדם בחדר זוגי.

לסיום, נקנח בשתי חבילות מסקרנות באילת שמצאנו לכם באתר השטיח המעופף הם חבילות למופע מיוחד של שלמה ארצי באילת בסוף החודש הנוכחי ורחוק הרבה יותר בחודש פברואר 2010 חבילה לפסטיבל הנשים שיתתקים גם הוא באילת עם אורחים רבים ומגוונים כמו עינת שרוף, ציפי שביט, משה פרץ ועוד.. לא מצאנו שם מחירים אז מומלץ להתקשר ולבדוק.

ועד הפעם הבאה, שיהיה נופש בריא ומהנה.

דילים קשורים:
מבצעי השבוע באתרי התיירות

0 תגובות: