צימרים יוקרתיים בכנרת

קישורים ממומנים

מחפשים צימר יוקרתי בכנרת? אספנו עבורכם כמה צימרים בכנרת שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת - כתבה שנייה בסדרה.

לאחר שהצגנו עבורכם רשימה של כמה צימרים שווים בגליל העליון, הפעם נציג לכם רשימה של כמה צימרים יוקרתיים בכנרת לזוגות בלבד שקיבלו המלצות חיוביות מהגולשים ברשת.

כשמחפשים צימר יוקרתי בכנרת, הדבר החשוב ביותר הוא נוף ישיר אליה. לכן, נציג כאן רק צימרים עם נוף ישיר לכנרת וברמת אירוח קפדנית ביותר המתאימה לזוגות ולחופשה רומנטית במיוחד. להלן הרשימה:

סוויטות מצפה אגם - צימרים בכנרת

3 סוויטות מפנקות במיוחד עם נוף פנורמי נפלא לכנרת הממוקמות ביישוב כנרת. מעבר לנוף המשגע, תוכלו למצוא בסוויטות מציעות עיצוב מרהיב וחללים גדולים במיוחד, ריהוט מושקע, מזרונים אורטופדיים וכמובן ג'קוזי ספא גדול ומרווח.

מחירים בחורף: המחיר בסוויטת מצפה אגם הוא לא זול ותמורת לילה באחת הסוויטות, תשלמו בין 1200 ש"ח ל-1700 ש"ח כאשר המחיר משתנה בין לאמצע השבוע או סוף שבוע וכמות הלילות שתזמינו.

טלפון: 050-2824238

איילת אהבים - צימרים בליבנים

המושב ליבנים נמצא ממש על הכנרת וכך סביר להניח תרגישו בצימרים האלו. המתחם של איילת אהבים כולל 3 סוויטות מפוארות עם נוף ישיר לכנרת, בריכה גדולה במרכז המתחם, ג'קוזי שממנו נשקף נוף ישיר לכנרת וכל זה בעיצוב מוקפד ויוקרתי.

מחירים בחורף - כ-1100 ש"ח באמצע השבוע ו-כ-1500 ש"ח בסוף שבוע.

טלפון: 057-9429815

נופי גמלא - צימרים בגמלא

צימרים נוספים שזכו ללא מעט שבחים ברשת הם הצימרים של נופי גמלא שהן למעשה שתי בקתות עץ מפוארות הכוללות ג'קוזי במרכז החדר, מסך LCD, בריכה משותפת וכמובן נוף משגע לכנרת.

מחירים בחורף: בין 800 ל-900 ש"ח לאמצע השבוע ובין 1000 ל-1100 ש"ח לסוף שבוע.


בית הלוגים - צימרים במגדל

ונסיים במתחם נפלא של צימרים הנקרא בית הלוגים שממוקם במושבה מגדל. המתחם מורכב מ-4 יחידות שחלקן מתאימות לזוגות לחופשה רומנטית וחלקן למשפחות עם ילדים. כל היחידות עוצבו בקפידה רבה וכוללות את כל הפינוקים הנדרשים כגון ג'קוזי וכד'.

מחירים בחורף: בין 600 ל-1000 ש"ח לחדר ללילה.

טלפון: 057-9427811

למען הסר ספק - כל המידע המופיע כאן נכתב באופן אובייקטיבי לחלוטין לפי פרמטרים שנקבעו מראש ואין לנו כל קשר עם אף אחד מבעלי הצימרים הנ"ל.

מאמרים נוספים: 
צימרים זולים

0 תגובות: