צימרים יוקרתיים בגליל העליון

קישורים ממומנים

מחפשים צימרים יוקרתיים בגליל העליון לזוגות בלבד? אספנו עבורכם כמה מהצימרים שקיבלו את הציונים והביקורות הטובות ביותר. כל הפרטים, בפנים.

אנו שמחים לפתוח סדרת כתבות חדשה שתסקור עבורכם צימרים יוקרתיים בצפון. בכל פעם נבחר איזור אחר בצפון ונציג עבורכם מספר צימרים שקיבלו את הביקורות והציונים הטובים ביותר ע"י הגולשים.

אנו שמחים להתחיל את הסדרה עם צימרים יוקרתיים בגליל העליון שנמצא בחלקו המזרחי של הגליל וכולל בתוכו את האטרקציות השוות ביותר למטיילים כמו נהר הירדן, עמק החולה ועוד.

צימרים יוקרתיים בגליל העליון

בגליל העליון ישנם כמה יישובים בולטים שבהם מרוכזים רוב הצימרים היוקרתיים כמו למשל אמירים, כרם בן זמרה, שדה אליעזר, דלתון, חזון,  וכמובן העיר ראש פינה אך ניתן לומר שהמושב אמירים נמצא בראש הרשימה עם הכמותה גדולה ביותר של צימרים. מבחינת מחירים, אם אתם מחפשים באמת צימרים יוקרתיים בגליל העליון, אתם צפויים להיפרד מלפחות 1200 ש"ח ללילה אך לקבל תמורת זה חוויהופינוק כמו מלכים.

להלן רשימה של כמה צימרים יוקרתיים ומובחרים שקיבלו ביקורות וציונים טובים ברשת:

אגדה בכרם - צימרים

מידע כללי: המתחם של הצימרים "אגדה בכרם" נמצא במושב כרם בן זמרה שבגליל העליון. הצימרים כוללים ג'קוזי פרטי בכל חדר, מערכת קולנוע ביתית איכותית ועוד.

ביקורות: באתר הצימרים הפסגה אגדה בכרם קיבלו 4 ביקורות שכולן חיוביות ומצויינות.

מחירי חורף: אמצע השבוע כ-1000 ש"ח ללילה וסוף שבוע כ-1200 ש"ח ללילה.

כתובת אתר רשמי: www.agada10.co.il

אידיליה והפנינה - צימרים יוקרתיים מאבן

מידע כללי: אם אתם בקטע של צימרים מאבן תוכלו להתפנק באחד משני הצימרים המפוארים ביותר ביישוב אמירים "אידילה" ו"הפנינה"שבגליל העליון. שני הצימרים מעוצבים בקפידה ומשלבים אבן עתיקה, תאורה וצמחייה שיוצרים יחד אוירה אסתטית קסומה.

ביקורות: הנה ביקורת שמצאנו ברשת המעניקה ציון מעולה לצימר היוקרתי שבאמירים.

מחירי חורף: בין 600 ל-700 ש"ח ללילה באמצע השבוע ובין 1100 ל-1200 ללילה לסוף שבוע.

טלפון: 054-3089232

המגדלור - צימר יוקרתי בראש פינה

בשנים האחרונות הפכה ראש פינה לעיר של צימרים ובמיוחד למשפחות וזוגות מהציבור הדתי/חרדי. אחד מהצימרים היוקרתיים שבעיר הוא המגדלור המציע סוויטות יוקרתיות שמתאימות גם לציבור הדתי/חרדי וגם לציבור החילוני. המתחם גם כולל בריכה פרטית לאורחי הסוויטות.

מחירי חורף: בין 700 ל-1200 ש"ח ללילה כאשר המחיר משתנה בין סוויטה לסוויטה וכן אם מזמינים לילה בודד און שני לילות.

ביקורות: האתר קיבל את המלצת מערכת אתר הצימרים Gold100

טלפון: 077-2037060

כרם דודים - צימר בעמוקה

נסיים עם אחד מהיישובים היותר יפים בארץ עם נוף משגע ואוירה נהדרת של צמחים ובעלי חיים - עמוקה. הצימר "כרם הדודים" שבעמוקה נחשב לצימר יוקרתי ומיוחד עם אווירה קסומה וייחודית ביחס לצימרים אחרים.

ביקורות: באתר הצימרים הפיסגה ניתן למצוא 5 ביקורות שכולן חיוביות ומהללות. כמו כן, הצימר קיבל גם מומלץ מפה.

מחירי חורף: צימר זה אינו זול בכלל כאשר מחיר לילה לאמצע שבוע מתחיל ב-850 ש"ח ומחיר לילה בסוף שבוע נע בין 1050 ל-1350 ש"ח ללילה.

כתובת אתר רשמי : www.kerem-dodim.co.il

עד כאן להיום. בפעם הבאה נציג לכם צימרים יוקרתיים בכנרת אז אל תשכחו לבוא לבקר וגם להירשם לתפוצת המייל שלנו.

0 תגובות: