דילים לאילת עם טיסות

קישורים ממומנים

מתכננים חופשה באילת בזמן הקרוב? בדקנו לכם אילו דילים לאילת עם טיסות מציעים אתרי התיירות השונים. כל התוצאות בכתבה שלפניכם.

לאחר שבדקנו מהם מחירי טיסות לאילת אצל שלוש החברות השונות, הפעם החלטנו להציג לכם חבילות משולבות הכוללות מלון באילת + טיסות הלוך חזור ממיטב אתרי הנופש בישראל. להלן התוצאות:

דילים לאילת כולל טיסות

נתחיל עם אתר ישראייר שבו תוכלו לראות בדף הבא מגוון גדול מאוד של דילים לאילת כולל טיסות החל מ-500 ש"ח לאדם בחדר זוגי. אנחנו מצאנו למשל דיל למלון מג'יק פאלאס מרשת פתאל למשך 2 לילות + טיסה בתחילת חודש דצמבר ב-1438 ש"ח לזוג או למשל דיל במלון ישרוטל רויאל גארדן לשתי לילות כולל טיסה היוצאת ב-30 לדצמבר וחוזרת ב-1 לינואר ב-2678 ש"ח לזוג.

נמשיך עם אתר בליק המציע בעמוד הבא מספר דילים למלונות אילת כולל טיסות. דיל אחד תפס את תשומת ליבנו אשר מציע 2 לילות במלון ישרוטל אגמים אילת ע"ב חצי פנסיון עם טיסות הלוך ושוב מבן גוריון וכולל גם הופעה של אריק ברמן ב- 1370 ש"ח.

אם אתם מחפשים את החופשה המפנקת ביותר באילת, באתר אשת טורס מציעים לכם כמה חבילות טיסה +מלון לאילת במלונות חמישה כוכבים כגון מלון הנסיכה, מלון הילטון מלכת שבא, קראון פלאזה אילת ועוד. מחירי החבילות מתחילים ב-609 ש"ח כאשר חלק גדול ממחירי החבילות הם בהנחה למחזיקי כרטיס ישראכרט.

ונסיים עם אתר הדקה ה-90 המציע מספר רב של חבילות לאילת כולל טיסות של ארקיע לתקופה הקרובה בחודש דצמבר החל ממחירים של 825 ש"ח לאדם. בין המלונות שבמבצעים תוכלו למצוא את מלון אסטרל סיסייד, רימונים, ליאונרדו פלאזה, גולדן טוליפ, רויאל טוליפ ועוד.

0 תגובות: