טיסות למוסקבה

קישורים ממומנים

אנו ממשיכים בסדרת הכתבות שלנו המציגות טיסות ברגע האחרון ליעדים שונים והיום אנו מציגים לכם השוואה של טיסות למוסקבה ברגע האחרון שביצענו בין אתרי הנופש המובילים בישראל.

המשימה היא פשוטה - אנו בוחרים תאריכים של טיסות הלוך וחזור ליעדים שונים במהלך החודש הקרוב ומבצעים חיפוש תואם באתרי התיירות המובילים בישראל. לאחר שנאסוף את כל התוצאות, נציג עבורכם את המחירים בכל אתר יחד עם לינק לפרטים והזמנה כדי שאתם תוכלו לבחור את הטיסה המתאימה והזולה ביותר עבורכם.

הפעם בחרנו להשוות עבורכם טיסות למוסקבה שנחשבת ליעד פופולרי במיוחד ע"י הישראלים ויעד עם תחרות גדולה בין חברות תעופה רבות. אז אם אתם מחפשים טיסה זולה למוסקבה ברגע האחרון, הגעתם למקום הנכון.

הערה: הנתונים נכונים ליום זה בלבד (10/11/11) ואין אנו אחראים על אמינותם או נכונתם.

טיסות למוסקבה ברגע האחרון

הטיסה שבחרנו להשוואה היא טיסה למוסקבה של היוצאת בתאריך 30 לנובמבר וחוזרת ב-4 לדצמבר. להלן הבדיקה כפי שערכנו במספר אתרים שונים:

הטיסה למוסקבה הזולה ביותר לתאריכים הנ"ל שמצאנו באתר הדקה ה-90 היא טיסה של חברת טרנסאיירו איירליין ב-358 דולר לאדם.

באתר איסתא מציעים לתאריכים אלו טיסה ישירה למוסקבה של חברת ישראייר ב-367 דולר היא הטיסה הזולה ביותר נכון להיום כאשר הטיסה הבאה בתור לפי המחיר היא טיסה של חברת Aeroflot Russian שעולה 373 דולר לאדם.

חיפוש באתר התיירות גוליבר עבור טיסה למוסקבה בין 30 לנובמבר ל-4 לדצמבר הביא אותנו לאותה טיסה של ישראייר שמחירה באתר הוא ב-365 דולר בלבד.

אנו ממשיכים עם אתר אופיר טורס שבו מצאנו טיסה למוסקבה בתאריכים הנ"ל ב-358 דולר בלבד של חברת התעופה טרנסאיירו איירליין.

אך את הטיסה הזולה ביותר למוסקבה בתאריכים האלו (מבין החברות שבדקנו) מצאנו באתר דיזנהאוז שבו מציעים את הטיסה של חברת transaero airlines (שגם הדקה ה-90 ואופיר טורס מציעים) ב-351 דולר בלבד.

סיכום

ובכן, אפשר לסכם ולומר שמחיר הממוצע עבור טיסה למוסקבה בסוף חודש נובמבר ותחילת דצמבר הוא כ-360 דולר לאדם (אגב, בינואר ופברואר 2012 מחירי הטיסות למוסקבה זולים יותר) כאדר המנצח שלנו להיום הוא א תר דיזנהאוז המציע טיסה זולה למוסקבה ב-351 דולר בלבד.

הערה: בדקנו גם אתרים גדולים נוספים כגון אשת טורס, צבר ועוד, אך בהם לא מצאנו טיסות למוסקבה בתאריכים האלו או בתאריכים סמוכים.

0 תגובות: