טיסות לאמסטרדם ברגע האחרון

קישורים ממומנים

מחפשים טיסות לאמסטרדם ברגע האחרון? הכתבה הזאת בדיוק עבורכם. אספנו עבורכם את מיטב המבצעים השווים ביותר מאתרי הנופש המובילים בישראל. כל התוצאות, בכתבה הבאה.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו - "טיסות ברגע האחרון" היום אנחנו מתמקדים בטיסות לאמסטרדם לרגע האחרון. אמסטרדם ידועה לרוב התיירים בזכות רובע החלונות האדומים המפורסם אך למעשה מציעה העיר עוד מגוון אטרקציות מהנות המתאימות לכל סוגי התיירים כגון מוזיאון ואן גוך, כיכר דאם ואפילו לבקר במבשלת הבירה המפוסמת - הייניקן.

לאחר שכבר הצגנו לכם בכתבה הקודמת טיסות לברלין, הפעם נציג עבורכם טיסות לאמסטרדם בדקה ה-90 שאספנו ממיטב האתרים לתיירות בישראל ונשווה עבורכם בין המחירים ובין הטיסות השונות.

הערה: המידע המופיע כאן נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (10/11/11) ואין אנו נושאים באחריות על אמינותם ונכונתם של הדברים.

טיסות לאמסטרדם ברגע האחרון

נתחיל עם אתר איסתא ששוב נעזרנו במנוע החיפוש המשופר המציע את הטיסות הזולות ביותר באתר ללא תאריך ספיציפי. דבר זה טוב במיוחד אם אין לכם תאריך שאתם חייבים לעמוד בו ואתם מחפשים את הטיסה הזולה ביותר. לאחר שנעזרנו במנוע החיפוש המשודרג, מצאנו את הטיסה לאמסטרדם ברגע האחרון הזולה ביותר באתר ב-346 דולר בלבד לאדם לטיסה היוצאת ב-22 וחוזרת ב-29 לנובמבר של אוסטריין איירליין.

כדי להשוות את המחיר בדקנו את אתר הדקה ה-90 וחיפשנו טיסות לאמסטרדם ברגע האחרון לאותם תאריכים בדיוק. התוצאה - הדקה ה-90 "ניצח" את איסתא בכמה דולרים בודדים לטובתו כאשר המחיר הזול ביותר לטיסנה של אוסטריין איירליין הוא 340 דולר בלבד.

המשכנו עם השוואה זו גם באתר גוליבר הותיק שיצא מנצח יותר מפעם אחת בכתבות שלנו וגם הפעם לא אכזב בחיפוש עבור טיסה לאמסטרדם בתאריכים אלו (22-29 לנובמבר) כאשר הטיסה הזולה ביותר שנמצאה היא הטיסה של אוסטריין איירליין ב-336 דולר בלבד! (4 דולר פחות מאתר הדקה ה-90).

באתר אשת טורס המצויין מצאנו מבחר של טיסות לאמסטרדם ברגע האחרון ב-342 דולר בלבד במבחר תאריכי יציאה (19,21,22,23,25 ו-26 לנובמבר) כך שאם אתם מחפשים תאריך שונה מ-22 לנובמבר, כדאי לבדוק.

אנו ממשיכים עם ההשוואה ומגיעים לאתר נט טרוול שמציע את הטיסה הנ"ל ב-334 דולר בלבד והאתר של אופיר טורס שמציע את הטיסה של אוסטריין איירליין בתאריכים 22-29 לנובמבר ב-329 דולר בלבד.

המנצח: דיזנהאוז - הטיסה הזולה ביותר לאמסטרדם

לפי הבדיקה שאנו ערכנו, המנצח של הטיסה של אוסטריין איירליין לאמסטרדם הוא ללא ספק האתר של דיזנהאוז שמציע את הטיסה הנ"ל במחיר של 319 בלבד!!

יש לציין כי באתרים כמו השטיח המעופף, 747 ועוד כמה, לא מצאנו טיסות בתאריכים הנ"ל ולכן לא נכנסו להשוואה.

שורה תחתונה

לסיכומו של עניין, כפי שבוודאי הצלחתם לראות מחירי הטיסות ברגע האחרון לאמסטרדם עומדים על כ-340 דולר בממוצע כאשר הפעם המנצח שלנו הוא אתר דיזנהאוז עם מחיר טיסה לאמסטרדם ברגע האחרון של 329 דולר בלבד.

0 תגובות: