טיול מאורגן לבורמה

קישורים ממומנים

ריכזנו לכם בכתבה הבאה מבחר של טיולים מאורגנים לבורמה ממיטב אתרי הנסיעות והטיולים בישראל. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אם אתם חובבי המזרח הרחוק, בורמה (כיום מיניאמר) היא מקום שאסור לפספס. השילוב של טבע ונוף מדהים יחד עם התרבות וההיסטוריה של המקום הופכים את בורמה למקום קסום ומעניין שיעניק לכם חוויה משכרת של טיול.

הרבה מאוד מהטיולים המאורגנים היוצאים מישראל הם למדינות המזרח הרחוק. לאחר שכבר הצגנו לכם בכתבות הקודמות טיולים לסין, יפן, הודו ועוד, הפעם החלטנו להציג לכם מבחר של טיולים מאורגנים לבורמה שמצאנו באתרי נסיעות שונים.

טיול מאורגן לבורמה (מיניאמר)

נתחיל עם אתר מרום תעופה המציע טיול מאורגן לבורמה מקיף ומעניין הכולל ביקור בכל המקומות והאתרים החשובים במדינה כמו למשל העיר ינגון, עמק הפגודות, מקדש שווא דגון, ביקור בפסטיבל הבלונים (בנובמבר בלבד) ועוד אתרים ומקומות רבים. תאריכי היציאה של טיול זה הם בפברואר, מרץ ואפריל (למי שמחפש טיול מאורגן בפסח). מחיר הטיול הוא זול ועומד על 2850 דולר לאדם בלבד (ישנה אפשרות לשלם תוספת של 998 דולר ולהמשיך בטיול ללאוס).

עוד טיול מאורגן לבורמה שמצאנו אותו מעניין הוא של חברת אדמה שמציעה טיול לבורמה ל-14 יום הכולל גם את פסטיבל אינלה וביקור במקומות המעניינים במדינה כמו למשל אגם אינלה, מערת פגודת הזהב, ביקור בעיר מנדאליי, בגאן ועוד. כמו כן, הטיול שם דגש על היכרות עם התרבות והאנשים בכפרים ובשבטים המקומיים. התאריך המתוכנן לטיול זה הוא בחודש אוקטובר כך שיהיה לכם זמן רב להתכונן. מחיר הטיול הוא 3827 דולר לאדם בחדר זוגי וכולל מיסים, אשרת כניסה לבורמה.

גם החברה הגיאוגרפית הותיקה מציעה טיול רציני ומקיף לבורמה למשך 13 יום הכולל ביקור בכל אתרי התיירות האטרקטביים. תאריכי היציאה האפשריים הם מרץ, אוקטובר, נובמבר או דצמבר 2011. מחיר הטיול (לטיול היוצא בחודש מרץ) הוא 3577 דולר הכולל מיסים, אשרות ודמי רישום.

נסיים עם אתר בריזה שמציע טיול מאורגן לבורמה ל-14 יום היוצא ב-13 לנובמבר 2011 ושם דגש גם על טיולי טבע וביקור בשבטים באיזור הצפון. טרם נקבע מחיר לטיול זה ויש להתעדכן מול האתר כדי לקבל מחיר.

כתבות נוספות בסדרת טיולים מאורגנים למזרח הרחוק:
טיול מאורגן ליפן
טיול מאורגן לסין

0 תגובות: