דילים לשבועות 2011

קישורים ממומנים

מחפשים חבילת נופש בשבועות? בכתבה הבאה אספנו עבורכם דילים לשבועות בארץ ובחו"ל ממיטב אתרי התיירות ברשת. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו המציגה לכם דילים לחגים, הפעם החלטנו להקדים ולהציג לכם דילים לשבועות שמצאנו באתרי התיירות השונים למגוון יעדים בארץ ובחו"ל. ישראלים רבים וביניהם גם הציבור הדתי והחרדי נוהגים לצאת לחופשה בשבועות מדי שנה וכדי לעזור למי שרוצה להקדים ולהזמין כבר עכשיו (7/3/11) חופשה בשבועות החלטנו לפרסם את הכתבה הבאה.

הפעם היינו צריכים לעבוד קשה במיוחד מכיוון שרוב אתרי הנסיעות לא מציעים עדיין דילים לשבועות 2011 אלא מתרכזים כרגע בעיקר בחבילות לפסח אך בסופו של דבר מצאנו עבורכם כמה דילים שווים. להלן התוצאות.

חבילות נופש לשבועות 2011

אחד האתרים בהם מצאנו הרבה מאוד דילים לשבועות הוא אתר המרכז לתיירות בינלאומית שמציע עשרות חבילות לשבועות בכרתים. מחירי החבילות מתחילים ב-529 דולר כמו למשל למשל, חבילת נופש לכרתים בשבועות הכוללת 4 לילות בין התאריכים 5/6/11 עד ה- 9/6/11 במלון הוריזון ביץ' סטאליס כרתים ב-529 דולר בלבד ומגיעים ל-1722 דולר למלונות יוקה בכרתים כמו למשל החבילה הבאה הכוללת 4 לילות במלון אלונדה ביץ' כרתים (Elounda Beach) בשבועות פלוס טיסה ב-1722 דולר. כמו כן, תוכלו למצוא באתר גם דילים לכרתים בשבועות הכוללים רכב שכור או חדרי בונגלו ועוד.

נופש בשבועות אילת

אם אתם מחפשים נופש בשבועות באילת, ים המלח ומקומות נוספים בארץ, כדאי לכם לבדוק את האתר מצוין של אתר עוזי טורס שמציע דף מרוכז של דילים לחגים ובו מצאנו לא מעט דילים זולים ומעניינים לשבועות בארץ. למשל: חבילת נופש לאילת בשבועות במלון אורכידאה אילת ב-1150 בלבד לזוג ללילה, דיל לקראון פלאזה אילת בשבועות על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-2000 ש"ח לשני לילות, דיל ל-4 לילות בשבועות במלון קיסר אילת ב-4140 ש"ח, נופש בשבועות ל-4 לילות במלון מלכת שבא אילת ב-5400 ש"ח ועוד דילים למבחר מבחר מלונות באילת כגון מלון דליה, מלון סיאסטה אילת, נובה ועוד.

נופש בשבועות ים המלח

אתר עוזי טורס מציע גם דילים לשבועות בים המלח במבחר מלונות ומבטווח מחירים רחב. למשל 4 לילות במלון צל הרים ים המלח בשבועות ב-3880 ש"ח לזוג, 2 לילות במלון רימונים ים המלח בשבועות על בסיס חצי פנסיון ב-3900 ש"ח לזוג, 2 לילות במלון קראון פלאזה ים המלח בשבועות ב-3300 ש"ח לזוג או חבילת נופש במלון דניאל ים המלח בשבועות לשני לילות על בסיס חצי פנסיון ב-3140 ש"ח. כמו כן, תוכלו למצוא באותו דף גם מגוון דילים לשבועות בארץ בתל אביב, טבריה, ירושלים ועוד.

הערה
: הנתונים המופים כאן נלקחו מאתרי תיירות חיצוניים ויכולים להשתנות. כדי לקבל מחיר רשמי וסופי, יש לברר ישירות מול האתר.

מאמרים דומים:
דילים ליום העצמאות 2011
דילים לפורים
חבילות נופש לפסח 2011
טיסות בפסח

0 תגובות: