טיולים לדרום אמריקה

קישורים ממומנים

מתכננים טיול לדרום אמריקה? בדקנו באתרי התיירות השונים איזה טיולים מאורגנים לדרום אמריקה הם מציעים ומהם המחירים הממוצעים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

עכשיו כשיעדי התיירות החמים של הקיץ רדומים במקצת, זה הזמן לחשוב על טיול לדרום אמריקה. אם הקלאבים וחבילות הכל כלול שייכות לקיץ החורף הוא נחלתן של הטיולים האקזוטיים יותר כמו דרום אמריקה, אסיה, אפריקה וכו'.

בכתבה הבאה החלטנו לצאת לרשת ולבדוק איזה טיולים מאורגנים לדרום אמריקה מציעים לכם אתרי הנופש המקצועיים? מהם היעדים הפופולריים? וכמה זה עולה? תהנו.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה

ראשית, כבר לאחר שיטוט קצר בין האתרים השונים אפשר לראות כי רוב הטיולים לדרום אמריקה כוללים את ברזיל, ארגנטינה וצ'ילה כאשר טיולים ממוקדים יותר יוסיפו לטיול גם מדינות כמו בוליביה, אקוודור ופרו. נתון נוסף שניתן לראות הוא משך זמן הטיול הממוצע שעומד ברוב הטיולים על מינימום שבועיים וזאת בעיקר מפני הקילומטרים הרבים שטיולים מסוג זה מכילים. להלן תוצאות החחיפוש שלנו:

טיול לקרנבל בריו

את השיטוט שלנו ברשת התחלנו עם אחת החברות המובילות בטיולים חובקי עולם הנקראת דיסקברי. באתר החברה מצאנו עבורכם ארבעה טיולים מאורגנים לדרום אמריקה שווים ביותר כמו למשל טיול לארגנטינה, צ'ילה וברזיל ל-19 יום הכולל את הקרנבל בריו ומצעד המנצחות (לא כולל כרטיס כניסה כניסה לקרנבל ולמצעד) המתקיים בסוף פברואר וכולל סיור ג'יפים ביער טיז'וקה לינה בנהר האמזונס בלודג'ים, טיסה במסוק מעל מפלי איגואסו ושייט מתחת המפלים המפורסמים וכמובן ביקור בריו דה ז'נרו ובקרנבל המפורסם.

מחיר הטיול הנ"ל הוא 7250 דולר לאדם בחדר זוגי והוא כולל לינה בחצי פנסיון לאורך כל הטיול, כרטיסי טיסות וכו'. הטיול יוצא ב-9 לפברואר 2012. כמו כן, תוכלו למצוא באתר טיולים נוספים כגון טיול לדרום אמריקה הכולל את חגיגות ההימנג'ה בסלבדור, טיול לארגנטינה, צ'ילה פרו וברזיל ל-28 יום ועוד.

טיול מאורגן לברזיל

נמשיך את מסענו עם אתר נוסף שחובה על כל מי שמתכנן טיול מאורגן לדרום אמריקה לבדוק אותו והוא אתר של החברה הגיאוגרפית. בשיטוט באתר מצאנו כמה טיולים מעניינים ביותר כגון: טיול לברזיל לשבועיים הכולל טיול בג'ונגלים של האמזונאס, טיול בעיר ההיסטורית סלבדור ו3 ימים של טיול ברחבי העיר ריו דה ז'נרו. הטיולעדיין בתהליכי בנייה ולכן אין עדיין תאריכי יציאה ומחירים.

טיול לאנטארטיקה

עוד טיול מעניין שתפס את תשומת ליבנו באתר החברה הגיאוגרפית הוא טיול לאנטארטיקה ל-22 יום. הטיול הוא תוצר של שיתוף פעולה בין 4 חברות מובילות שביניהן גם החברה הגיאוגרפית והוא כולל הפלגה לאנטארטיקה בספינה מיוחדת והדרכה ע"י מדריך ישראלי המומחה באנטארטיקה. מחיר הטיול משתנה לפי המקום בספינה שתזמינו והוא נע בין כ-13,000 דולר ל-18,000 דולר.

אנו ממשיכים את השיטוט ומגיעים לחברת אופקים שמציעה אף היא טיול מאורגן לדרום אמריקה היוצא בחודש מרץ 2012 ומחירו מתחיל ב-7250 דולר לאדם. הטיול כולל ביקורים בבואנוס איירס, שמורת הקרחונים, הקרחון המתנפץ, אושוואיה, מפלי איגואסו ועוד.

באתר של חברת הנסיעות "בנצי גלובל" מצאנו טיול מעניין לדרום אמריקה המתמקד בפרו ובבוליביה וכולל ביקורים בהרי האינדים, ערים קולנוניאליות והיסטוריות ועוד. הטיול יימשך 21 יום ויצא בין התאריכים 5 לאפריל ועד ה-25 באפריל 2012. מחיר הטיול עדיין לא פורסם וכדאי ליצור קשר עם החברה ולברר את המחיר הסופי.

טיולים לנוסע עצמאי בדרום אמריקה

לסיום, רצינו להציע שתי טיפים קטנים למי שמתכנן טיול לדרום אמריקה בצורה עצמאית:

1. אם אתם מתכננים טיול לאקוודור, האתר הבא מציע חבילות קטנות של טיולים מיוחדים באקוודור עם הדרכות מקומיות כגון טיולי אופניים, טיולים בכפריים, בטבע ועוד במחירים נמוכים יחסית.

2. תיכנון טיול עצמאי לדרום אמריקה הוא לא דבר פשוט בכלל ולכן, אם אתם עוד בשלב התכנון של הטיול כדאי לכם לבדוק את השירות של המדריך הישראלי הבא שמציע בתשלום סמלי בניית וליווי מקצועי של תכנון הטיול שלכם בדרום אמריקה לפרטי פרטים שיכול לעזור לכם לחסוך המון כסף בטיול לדרום אמריקה.

0 תגובות: