טיסות לבנגקוק

קישורים ממומנים

מחפשים טיסות לבנגקוק? אספנו והשווינו עבורכם ממיטב אתרי הנופש והתיירות בישראל מבחר של טיסות זולות לבנגקוק לתקופה הקרובה. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

אנו ממשיכים בסדרת הכתבות שלנו בה מדי פעם אנו בוחרים יעד בעולם וכמה תאריכים רנדומליים ומשווים עבורכם מחירי טיסות בין האתרים המובילים בישראל לתיירות ונופש. היום החלטנו לבחור באחד ממוקדי התיירות הנפוצים ביותר (אם לא הנפוץ מכולם) לתיירים ישראלים צעירים, תרמילאים, סטודנטים או חיילים משוחררים הלא היא בנגקוק עיר הבירה של תאילנד.

בכתבה הבאה ננסה לבדוק כמה עולה טיסה לבנגקוק בעונה הקרובה (דצמבר, ינואר ופברואר), אילו חברות תעופה מתחרות על משבצת זו ואיזה אתר מציע את המבצע או המחיר הזול ביותר לבנגקוק. שימו לב: המידע שיופיע כאן נכון ליום פרסום כתבה זו (19/12/11), נאסף מאתרים חיצוניים ואין לנו כל אחריות על אמינותם של הנתונים.

טיסות לבנגקוק - מחיר

לפני שנציג עבורכם את ההשוואה שערכנו בין האתרים השונים, נסה להבין מהם המחירים הממוצעים עבור טיסות לבנגקוק. ובכן, לפי החיפוש שאנו ערכנו, מחיר טיסה לבנגקוק בחודשים ינואר- מרץ נע בממוצע בין  850 דולר ל-1300 דולר לאדם כאשר המחיר ישתנה בהתאם לחברת התעופה שבחרתם, סוג הטיסה (ישירה או המשך) ובעיקר התאריך הנבחר (טיסות לרגע האחרון או לתאריך מרוחק).

טיסות לבנגקוק - איזה חברות תעופה?

חברות התעופה מציעות טיסות ישראל-בנגקוק כאשר הזולות מביניהן הן חברות כגון רויאל ג'ורדינייאן (royal Jordanian) או טורקיש איירליין (Turkish Airlines) וחברות המציעות טיסות יקרות יותר כגון אל-על, אייר פרנס, בריטיש איירוויס ועוד.

טיסות זולות לבנגקוק

אז לאחר שהבנו מהם המחירים הממוצעים עבור טיסות לבנגקוק ואילו חברות תעופה מתחרות עליכם, הגיע הזמן להשוואה בין האתרים המובחרים בישראל כדי למצוא לכם את המחיר הזול ביותר. כדי שיהיה לנו קל להשוות מחירים, בחרנו רנדומלית טיסה לבנגקוק היוצאת בתאריך 31 לינואר 2012 וחוזרת ב-1 למרץ והשווינו אותה בין האתרים השונים להלן התוצאות (אנו מזכירים לכם שוב - המחירים נכונים ליום פרסום הכתבה וצפויים להשתנות):

אתר איסתא מציע בתאריכים אלו טיסה לבנגקוק של רויאל ג'ורדנייאן עם עצירת ביניים בירדן ב-870 דולר (מבצע ללקוחות ישראכארט בלבד). באתר הדקה ה-90 לעומת זאת מצאנו את אותה טיסה של רויאל ג'ורדנייאן באותם תאריכים אך במחיר של 1177 דולר לאדם.

באתר אשת טורס לא מציעים טיסה עם אותם תאריכים אך בשינוי תאריך החזרה ל-29 לפברואר, מצאנו טיסה ישירה לבנגקוק של חברת אוזבקיסטן אייר ב-831 דולר בלבד! הטיסה הזולה ביותר לבנגקוק בתאריכים הנ"ל שמצאנו באתר אמסלם שייכת לאלעל ומחירה עומד על 1150 דולר (טיסה ישירה).

באתר גוליבר למשל אמנם מציעים טיסה זולה לבנגקוק ב-872 דולר אך לצערנו הכרטיסים אזלו. הטיסה הזולה ביותר הבאה שייכת לחברת אוסטריין איירליין ומחירה עומד על 1061 דולר לאדם.

למרות שבכתבה הקודמת בה השווינו טיסות למוסקבה, אתר דיזנהאוס ניצח עם ההצעה הטובה ביותר. הפעם הטיסה הזולה ביותר שעולה בחיפוש אחר טיסות לבנגקוק בתאריכים הנ"ל בדיזנהואס היא 1401 דולר לטיסה משולבת של סויס איר ולופטנזה. וגם באתר של אופיר טורס מצאנו את אותה הטיסה אבל במחיר של 1385 דולר לאדם.

סיכום

המנצח הגדול של היום הוא ללא ספק אתר אשת טורס עם הצעה בלתי מנוצחת של 831 דולר לטיסה ישירה לבנגקוק! האתרים היחידים שהתקרבו להצעה הזו הם איסתא וגוליבר (אם הכרטיסים לא היו אוזלים).

הערה: ישנם אתרים נוספים שבדקנו אך לא נמצאו בהם טיסות בתאריכים הנ"ל או קרובים אליהם.

טיסות לבנגקוק - מבצעים

לסיום, לא ניפרד מכם מבלי לתת לכם המלצה קטנה על מבצע של אלעל ואיסתא שנתקלנו בו על הדרך המציע טיסות לבנגקוק ב-999 דולר במגוון תאריכים בחודשים ינואר, פברואר ומרץ.

כתבות קשורות:
מלונות בבנגקוק

0 תגובות: