דילים לקרנבל בשוויץ

קישורים ממומנים

אספנו לכם דילים וחבילות לקרנבל בשוויץ מכמה אתרי תיירות מובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

מדי שנה בין חודש פברואר למרץ, מתקיים לו אחד הפסטיבלים המעניינים ביותר באירופה שישנם כאלו המכנים אותו הקרנבל של אירופה. קרנבל זה זה נקרא פאסנאכט והוא מתקיים כמעט בכל עיר בשוויץ. מה עושים בקרנבל זה וכמה יעלה לכם נופש בשוויץ כולל הקרנבל בכתבה הבאה שלפניכם.

קרנבל בשוייץ - פאסנאכט

המקור של הקרנבל השוויצרי הוא קדום ביותר ומגיע עד לתקופה הפגאנית בה היו חוגגים את סיומו של החורף ובואו של הקיץ. בקצרה, מדי שנה באותו תאריך ובאמצע הלילה מתקבצים להם תושבי כל עיר בשוויץ במרכז העיר ופותחים בתהלוכת מסיכות מרהיבה וצבעונית שבה מורשים להשתתף רק המקומיים. לתיירים נשאר רק לצפות וליהנות בפסטיבל ייחודי שלא רואים כל יום.

הקרנבל מתקיים ברוב ערי שוויץ אך המוכרים ביותר מתקיימים בערים לוצרן, ציריך, ברן ובאזל. כמו כן ברוב המקרים ישנו תשלום סמלי שנגבה מהתיירים עבור הכניסה לרחובות הקרניבל.

דילים לקרנבל בשוויץ

ישנם לא מעט ישראלים שאוהבים ומחפשים לטייל בשוויץ דווקא בתאריכים אלו ומצאנו לא מעט אתרי תיירות שמציעים טיולים מאורגנים לצד חבילות לנוסע עצמאי לקרנבל בשוויץ לחורף 2012. להלן כמה הצעות שמצאנו ברשת:

אתר נט טרוול מציע חבילה לקרנבל בשוויץ בלוצרן בין התאריכים 15 בפברואר עד ה-18 לפברואר ב-799 דולר לאדם כאשר ההחבילה כוללת לינה במלון 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר, מלווה ישראלי וכמובן טיסות הלוך חזור לשוויץ.

עוד אתר שמצאנו לנכון להמליץ עליו הוא האתר של חברת הנסיעות אמריקן אקספרס שבו מצאנו טיול מאורגן שעובר בכמה ערים גדולות בקרנבלים של שוויץ כגון קרנבל הדב בברן, הקרנבל בלוצרן, באזל, ציריך ועוד כמה ביקורים נוספים. הטיול מתקיים בין התאריכים 23 לפברואר ועד ה-29 לפברואר 2012 ומחירו הוא 1299 דולר לאדם.

נסיים עם האתר הבא של חברת תיירות הנקראת Swiss 1 שמתמחה בתיירות בשוויץ ושם כמצופה מצאנו לא פחות מארבעה סוגים שונים של חבילות וטיולים מאורגנים לקרנבלים בשוויץ כמו למשל טיול חורף עם שילוב של ספא והקרנבלים עם הדרכה צמודה של מומחה ישראלי למשך ארבעה לילות ועוד. מחירי החבילות נעים החל מ-800 דולר לאדם לטיול לנוסע עצמאי ומגיעים עד ל-1800 דולר לאדם לטיול מאורגן העמוס באיזורים שונים ברחבי שוויץ.

0 תגובות: