מלונות בבנגקוק

קישורים ממומנים

הפעם במסגרת סדרת הכתבות שלנו נרחיק עד למזרח הרחוק ונציג לכם מלונות בבנגקוק שקיבלו המלצות מגולשים בישראל ומכל רחבי העולם. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

תאילנד תמיד היוותה מוקד משיכה עצום לתיירים מרחבי כל העולם וגם לישראלים. אם בעשור הקודם טיול בתאילנד היה נחלתם של צעירים אחרי גיוס בלבד הרי שבשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר מטיילים מכל הסוגים כמו משפחות עם ילדים או מבוגרים שנוסעים לטיול מקיף בתאילנד.

רוב המטיילים שלא טסים לטיול תרמילאים מתרכזים בבנגקוק בירתה של תאילנד. בנגקוק היא עיר עצומה בגודלה ובכמות האוכלוסיה שגרה בה. מוקדי התיירות עיקריים בבנגקוק הם למשל מקדש הבודהה השוכב, ההר המוזהב, ארמון המלך, בית הרוחות של בנגקוק, המקדש "ואט פו" או "וואט ארון" וכמובן באחד ממרכזי הקניות הגדולים ביותר בעולם הקניון MBK או הסיאם.

רבים מהתיירים בבנגקוק מגיעים גם למלונות שבאיים הסמוכים לעיר אך רוב התיירים והתרמילאים בעיקר מתרכזים ברחוב הראשי של בנגקוק - רחוב קוואסאן כאשר ניתן למצוא שם אפילו שלטים בעברית.

בכתבה הבאה נציג לכם רשימה של מלונות יוקרתיים ומפוארים שקיבלו המלצות טובות כמו גם מלונות זולים בבנגקוק ואפילו הוסטלים ובתי דירות שונים.

מלונות בבנגקוק

נתחיל כהרגלנו במלונות יוקרתיים ומפוארים המדורגים חמישה כוכבים ונחשבים לפי אתרי תיירות כמלונות הטובים ביותר בבנגקוק.

מלון מרידיאן בנגקוק - אחד מהמלונות היוקרתיים ביותר בבנגקוק השייך לרשת המלונות מרידיאן. המלון ממוקם סמוך לשוק "פטפונג" ומרוחק כעשר דקות הליכה מתחנת הרכבת המרכזית סקיי טריין המגיעה לכל אתרי התיירות בבנגקוק.

מלון פניסולה בנגקוק - מלון יוקרתי ביותר בבנגקוק המדורג חמישה כוכבים ומציע את כל הפינוקים והאטרקציות שמלון מפואר יכול להציע. מעבר לשירות הטוב שקיבל תגובות מצוינות, גולשים רבים ציינו לשבח גם את השקט שמציע המלון בתוך העיר הסואנת.

מלון סוקותאי בנגקוק - עוד מלון מפואר שרואי לציין הוא מלון סוקותאי שזכה לשבחים וביקורות מצוינות ממבקרים. מחיר חדר במלון לא זול ועומד בממוצע על 272 דולר לחדר לילה.

מלון Grand Sukhumvit בנגקוק - מלון חמישה כוכבים מעוצב מוקפד ושקט. מלון זה קיבל המלצות רבות ונחשב לפופולרי על ידי ישראלים רבים.

מלון אסיה הוטל בנגקוק - עוד מלון אשר סוכני נסיעות ישראלים רבים ממליצים עליו הוא מלון אסיה הוטל שנחשב למלון בינוני ויחסית זול בבנגקוק.

מלון Tenface בנקוק - מלון בוטיק יוקרתי הממוקם באיזור המפורסם Sukhumvit Road.

מלון הולידיי אין בנגקוק - מלון יוקרתי בבנגקוק אך במחירים יחסית סבירים (בסביבות 100 דולר ללילה).

מלון הילטון בנגקוק - אחד מהמלונות המפוארים ביותר בבנגקוק הוא מלון הילטון מילניום המעוצב ברמות הגבוהות ביותר שניתן ומוקם באיזור שקט ורגוע מהעיר הסואנת.

מלונות זולים בבנגקוק

מלון פארק פלאזה בנגקוק - מלון ארבעה כוכבים שקיבל המלצות רבות ודורג כאחד מחמשת המלונות הטובים ביותר בבנגקוק. מחירי החדרים בפארק פלאזה הם יחסית זולים לשאר מלונות היוקרה אך לפי ההמלצות זהו אחד המלונות השווים ביותר בבנגקוק.

מלון סנטורי פארק בנגקוק - מלון אהוב במיוחד ע"י ישראלים הממוקם באיזור פרטונם. מלון זה קיבל המלצות על השירות ומחשב לזול יחסית בבנגקוק.

מלון דרק דרם בבנגקוק - מלון שלושה כוכבים הממוקם בלב הסצינה הישראלית בבנגקוק סמוך לבית חב"ד, הקשר הישראלי ועוד. מחיר ממוצע לחדר במלון הוא כ-1200 באט ללילה לזוג.

מלון נובוטל בנגקוק - מלון זול יחסית בבנגקוק שקיבל לא מעט המלצות מתיירים ישראלים הממוקם בכיכר סיאם על יד מרכזי הקניות הגדולים כמו MBK ועוד.

מלון אסיה הוטל בנגקוק - עוד מלון אשר סוכני נסיעות ישראלים רבים ממליצים עליו הוא מלון אסיה הוטל אשר נחשב למלון בינוני ויחסית זול בבנגקוק. ניתן לומר כי מלון אסיה הוטל הוא אחד הפופולריים ביותר ע"י התיירים הישראלים.

מלון רויאל פרזידנט בנגקוק - מלון ארבעה כוכבים הממוקם ברחוב סוקומביט.

מלונות נוספים שכדאי לבדוק עם סוכן הנסיעות שלכם:
  • Amri Watergate
  • מלון Somerset Park Suanplu - מלון דירות מצוין המציע את כל השירותים (אפילו טוק טוק שייקח אתכם לתחנת הרכבת).
  • מלון Navalai River resort
גסטהואס והוסטלים זולים בבנגקוק

לאלו מביניכם שרוצים לחסוך כמה שאפשר ומחפשים נופש זול בבנגקוק, הנה רשימה של כמה גסטהאוס זולים ושווים שגולשים רבים המליצו עליהם:
  • רמבוטרי ויליג' אין בנגקוק - גסטהאוס שקט עם בריכה הממוקם ברובע בנגלמפו ברחוב רמבוטרי סמוך לרחוב הראשי קוואסאן. מחיר ממוצע לחדר נע בסביבות ה-700 באט לזוג.
  • ניראס - הוסטל קטן ופשוט סמוך למרכז העיר.
  • Roof View Place - גסטהאוס קטן עם חדרים פרטיים.
  • HQ - הוסטל פופולרי מאוד על התרמילאים הישראלים.
  • גסט האוס Lucky House - גסט האוס הממוקם קרוב מאוד לקשר הישראלי ועולה בממוצע כ-400 באט ללילה.
כתבות קשורות:
טיול מאורגן לתאילנד

0 תגובות: