טיול מאורגן להודו

קישורים ממומנים

הודו כבר לא שייכת רק לצעירים. היום בכל גיל אפשר ללכת על טיסה להודו דרך טיול מאורגן, ולראות מה כולם מחפשים שם, ואולי אפילו למצוא! ריכזנו בכתבה הבאה הצעות לטיול מאורגן להודו, וכמובן דילים זולים כמה שיותר למען הנוחות שלכם. אז קדימה לטוס להודו...

אם כבר אתם מחפשים טיול מאורגן לחו"ל, אז למה לא לחפש טיול קצת יותר מעניין, חדש, מיוחד, עם תרבויות מרתקות? הודו עונה בדיוק על ההגדרות הללו. לכן מצאנו כאן כמה טיולים מומלצים להודו.

נתחיל עם אשת טורס, המציעים ליהנות מטיול מאורגן ל12 לילות לתחילת חודש אפריל 2010, במחיר של 2,199$. הטיול כולל טיסה להודו וחצי פנסיון, ובמהלכו תוכלו להתרשם מהטאג' מאהל – אחד מפלאי העולם, ומשאר התרבות בהודו.

מסעות מציעים טיול משולב להודו ונפאל, בדגש על 4 דתות. משך הטיול הוא ל 22 יום. מחיר הטיול להודו הוא בין 3,914$ לבין 3,989$ , תלוי כמה מוקדם תירשמו לטיול המאורגן. המחיר כולל חצי פנסיון.

באתר אקספלור (explore) תוכלו למצוא טיול בינלאומי לצפון הודו של קבוצה עם מקסימום 20 משתתפים. הטיול הוא לחבל לדאק, הממוקם בהימלאיה ההודית ומלא בנופים מרהיבים ומקסימים של הרים מדבריים, שלגים, וגם ירוק. הטיול הוא כפי שנאמר בקבוצה בינלאומית, ולכן באנגלית. משך הטיול הוא ל 15 יום, ומחירו הוא 1,799$ - לא כולל טיסה להודו (כדאי לשים לב לפרט זה).

עולם אחר מציע מגוון טיולים מאורגנים להודו, הכוללים מדריך מהארץ. בטיול זה להודו מציעים מפגשים חווייתיים עם נזירים מקומיים, חוויית נסיעה ברכבת המקומית (בקרונות ממוזגים כמובן), בתי מלון ברמה טובה, ביקורים באתרי קדושה ובטקסים ופסטיבלים דתיים בהודו, ואפילו שיעור יוגה!

באתר מוצעים כמה טיסות להודו, הנה כמה מהם:
טיול ל16 יום במחיר של 3,160$
טיול ל15 יום במחיר של 2,908$
טיול ל14 יום לצפון הודו, במחיר של 2,495$
לפרטים נוספים ולטיולים נוספים, אתם מוזמנים לעיין באתר.
המחירים הם לאדם בחדר זוגי, והם כוללים חצי פנסיון, טיסות פנימיות, מים מינרליים בנסיעות

גוליבר מציעים כמה טיולים להודו, ואחד מהם הוא קצר וקולע: טיול ל 9 ימים להודו, במחיר של 1,979$ כולל בתי מלון מדרגה ראשונה וחצי פנסיון. במהלך הטיול תוכלו לראות את הטאג' מאהל, לנסוע בריקשות, לטייל באתרים עתיקים ועוד. הם מציעים עוד כמה טיולים, כדי להסתכל באתר שלהם.

קראו על עוד דילים אטרקטיביים:
דילים לפסח
דילים לחורף
דילים זולים

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אם רצונכם בטיול מאורגן אבל מפנק
במלונות מעולים ובקבוצות קטנות
נסו את נגה-כרמל
http://www.nogacarmel.com/

וליתר בטחון קראו באתר מה הנוסעים שלהם כותבים