מלון הרודס אילת

קישורים ממומנים

אחד המלונות המרשימים ביותר שנבנו באילת בשנים האחרונות הוא מלון הרודס. בכתבה הרביעית בסדרת המלונות המובחרים באילת, נציג לכם את מלון הרודס אילת ונציע לכם גם דילים מומלצים לחודשי הקיץ - אוגוסט וספטמבר.

מלון הרודס אילת מורכב למעשה משני מלונות - הרודס פאלאס והרודס ויטאליס כאשר הרודס פאלאס משמש כמלון המרכזי והגדול ואילו הרודס ויטאליס משמש כמלון בוטיק ומלון ספא. אין ספק שהקמת הרודס באילת הרימה את רף המלונות באילת שהיה גבוה ממילא ונדמה כי לעולם לא ייפסק.

רקע ועובדות על מלון הרודס אילת

מיקום: מלון הרודס ממוקם בחוף הצפוני של אילת, בקצה המרינה ומשקיף לים.

עיצוב
: מלון הרודס מעוצב כמבנה היסטורי עתיק המבוסס על שבע תרבויות שונות כמו המצרים, הרומאים וכו'. המלון כולו משדר פאר ועוצמה ומשלב היסטוריה עם מודרניזציה בכל פינה של המלון.

סוגי חדרים: במלון הרודס פאלאס ישנם 296 חדרים בסוגים שונים ובמלון הרודס ויטאליס ישנם 52 חדרים. שני המלונות מציעים חדרים רגילים, חדרים מיוחדים ללא עישון וסוויטות מפוארות.

שירותים ואטרקציות: מלון הרודס מציע בריכות שחייה, מועדון לילה ומועדון המציע פעיליות לילדים בבוקר ובצהריים. כמו כן, אורחים של הרודס פאלאס יכולים בתשלון נוסף להינות ממועדוני הספא והבריאות שמציע מלון ההרודס ויטאליס.

דילים מלון הרודס אילת - אוגוסט וספטמבר

מלון הרודס מציע כמה דילים ומבצעים מעניינים לקיץ הקרוב. באמצע אוגוסט תוכלו למצוא דיל ב-613 ש"ח ללילה למינימום הזמנה של ארבעה לילות באמצע השבוע או 3 לילות בסוף שבוע. קישור לדיל כאן

אם אתם רוצים דילים זולים יותר, כדאי לכם לחכות לספטמבר שבו תוכלו לסגור דיל החל מ-338 ש"ח לילה למינימום הזמנה של 2 לילות. קישור לדיל תמצאו כאן

מאמרים נוספים שמומלץ לקרוא:
מלון אגמים אילת
מלון קלאב הוטל אילת
מלון קראון פלאזה אילת (הולידיי אין)
מלונות זולים באילת

0 תגובות: