כפר נופש בהולנד

קישורים ממומנים

אם אתם מחפשים רעיון לנופש בקיץ הקרוב כדאי לכם לחשוב על כפר נופש בהולנד. הרבה מאוד נופשים מגלים את הפארקים בהולנד כמקום נפלא לחופשה בקיץ. אז הנה כל ההמלצות על כפרי נופש בהולנד בכתבה שלפניכם.

כפרי הנופש בהולנד מהווים יעד להרבה מאוד מטיילים מהעולם בכלל ומישראל בפרט. שילוב של איזורי טבע מרהיבים באווירה מרגיעה ומפנקת יעניקו כל המשפחה אטרקציה תיירותית נפלאה. ברוב כפרי הנופש בהולנד מציעים לכם אטרקציות ימיות כמו בריכות, מגלשות מים וכן טיפולי בריאות כגון סאונה, מסאז'ים וכד'.

תוכלו לבחור ללון בוילות VIP מפנקות עם אפשרות לבקש כל תוספת שתרצו בחדר או לבחור באופציה פשוטה יותר בתנאים טובים של בית מלון.

כפרי נופש בהולנד

הולנד מציעה מגוון רחב של כפרי נופש. הנה כמה כפרי נופש שכדאי לבדוק אותם:
  • פארק שפוקי Schaapkooi - פארק וילות מעץ עם המון אטרקציות לילדים ולמבוגרים.
  • סנטר פארקס - אחת הרשתות הגדולות בתחום זה המציעה מבחר גדול של כפרי נופש לאורך הולנד (ואף מדינות נוספות כמו בלגיה, צרפת ועוד). בין כפרי הנופש בהולנד של הרשת ניתן למצוא את כפר הנופש Het Meerdal , De Eemhof, Port Zelande ועוד...
  • לנדל פארקס Landal Parks - רשת גדולה לכפרי נופש עם מבחר מקומות אטרקטיביים בהולנד.
דילים ומבצעים לכפרי נופש בהולנד

הרבה אתרי תיירות באינטרנט מציעים דילים הכוללים טיסות להולנד, שהות בכפר נופש, הסעות וכל מה שצריך, בחבילה אחת. הנה סקירה של כמה מבצעים שאספנו לכם מאתרי התיירות השונים.

באתר הדקה ה-90 מציעים הרבה מאוד מבצעים ודילים לפארקים בהולנד החל מ-789 יורו. למשל, דיל לכפר הנופש Landal Klein Ruwinkel על בסיס לינה בלבד בחודש יולי הכולל טיסות ושהות במלון לשבעה לילות ב-789 יורו או דיל לפארק נופש במלון Landal De Berkenhorst ל-7 לילות ב-859 יורו לאדם.

באתר "ב.ד גרייבר" מציעים לכם להזמין ישירות מהחברה את אחד מכפרי הנופש של חברת סנטר פארקס כולל טיסות, רכב שכור, הסעות וכו'. למשל, תוכלו להזמין וילה ל-4 נופשים בכפר הנופש Het Meerdal כולל כרטיס טיסה לאמסטרדם, רכב שכור, וילה ל-7 לילות, מיסים ועוד החל מ-8509 יורו לאדם בחודש יולי ו-899 בחודש אוגוסט.

לסיום, באתר "נויה תיירות" אפשר למצוא דיל לכפרי נופש רבים בהולנד. לדוגמא, תוכלו להזמין בקישור הבא כפר נופש בלב שמורת טבע בהולנד הנקרא Rabbit Hill המציע אטרקציות תיירותיות רבות ונחשב ליעד אהוב במיוחד על הישראלים החל מ-819 דולר לאדם הכולל טיסה ישירה לאמסטרדם בחברת סאן דור, רכב שכור, 7 לילות בכפר הנופש ומיסים.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם:
מלונות בכרתים
דילים ליוון

2 תגובות:

רונית אמר/ה...

הייתי רוצה להמליץ כאן על עוד כמה כפרי נופש בהולנד הנחשבים למצוינים.

למשל, פארק דה אמנהוף או הפארקים של RoomPort (רום פורט).

בכלל, כפרי נופש הולנד הם המקום הכי מגניב שהייתי בו בנופשה. שווה כל שקל.

תודה,

רונית

אנונימי אמר/ה...

כפר נופש חינקונדל בהולנד מומלץ למשפחות כ-60 דקות נסיעה משדה התעופה
מומלץ לקחת רכב בנחיתה ולעשות טיולי כוכב בסביבה הסוכנת שלי המליצה לנו ויצא מעולה (שם הסוכנת דינה מאיסתא מומלץ בחום 052-8224052)