דילים לאילת 2012

קישורים ממומנים

אספנו עבורכם מגוון של דילים לאילת שווים ואטרקטיביים במלונות שונים ממיטב אתרי הנופש בישראל. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

שנת 2012 נפתחה רשמית והיום החלטנו להתמקד בחבילות נופש ודילים לאילת לתקופה הקרובה במגוון מלונות אילת השונים. לצורך כך בדקנו באתרי התיירות הגדולים בישראל כגון איסתא, הדקה ה-90, גוליבר ועוד כדי למצוא לכם את הדילים השווים ביותר. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

הערה: הדילים והמבצעים המופיעים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (22/1/12) ומכיוון שם נאספו מאתרים חיצוניים, אין אנו אחראים על אמינותם או על אחריותם.

דילים לאילת 2012

אנו מתחילים מיד עם אתר גוליבר המציע דף מיוחד ובו דילים לאילת החל מ-88 ש"ח לאדם בלבד לחודשים ינואר ופברואר. כך למשל, מצאנו עבורכם שם דיל למלון ריביירה קלאב אילת ב-88 ש"ח לאדם לאמצע השבוע על בסיס לינה בלבד (מותנה במינימום 3 לילות), דיל למלון הנסיכה אילת (5 כוכבים) באמצע השבוע בחודשים ינואר או פברואר ב-237 ש"ח לאדם ע"ב לינה וארוחת בוקר במינימום הזמנה של שלושה לילות או דיל למלון פרימה מיוזיק אילת (4 כוכבים) לאמצע השבוע על בסיס חצי פנסיון ב-202 ש"ח בלבד (מינימום 3 לילות הזמנה).

אתר איסתא מציע אף הוא כמה דילים לאילת מעניינים ואטרקטיביים. למשל דיל למלון אגמים אילת כולל טיסות הלוך חזור לסוף ינואר על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-389 ש"ח, דיל למלון רימונים אילת (5 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-357 לאדם ללילה ואם אתם מחפשים דיל הכל כלול באילת, כדאי לכם לבדוק את הדיל הבא שמצאנו באיסתא למלון גולדן טוליפ פריוליג' אילת ב-461 ש"ח לאדם בלבד.

סופ"ש באילת עם אייל גולן

באתר דיזנהאוז מצאנו לכם דיל לאילת אטרקטיבי במיוחד שיכול לעניין רבים וטובים - דיל למלון קראון פלאזה אילת בסופ"ש (חמישי עד שבת) בחודש פברואר עם הופעה של הזמר אייל גולן שיופיע במהלך החופשה ועוד מסיבות ופעילויות בידוריות נוספות. מחיר החבילה הוא 1380 ש"ח לזוג, מחיר לשלושה בחדר - 1845 ש"ח ומחיר לארבעה בחדר - 2020 ש"ח.

אתר הדקה ה-90 מציע מבצע שווה במיוחד לאחד המלונות המפוארים והיוקרתיים ביותר באילת מלון רויאל ביץ'. המבצע הוא לתחילת חודש פברואר ומציע 50 אחוז הנחה ללילה השני ובסיכומו של עניין - במחיר של 2277 ש"ח בלבד תוכלו לקבל סופ"ש לזוג במלון רויאל ביץ' אילת.

באתר אשת טורס מצאנו כמה דילים זולים לאילת למלונות רבים כמו למשל דיל למלון מלכת שבא אילת על בסיס לינה וארוחת בוקר באמצע השבוע בין החודשים ינואר ועד מרץ ב-275 ש"ח בלבד ו-375 ש"ח לסופ"ש ועוד דילים רבים למלונות כמו הרודס אילת, מלון דן אילת, דן פנורמה, אסטרל ויליג', מלון המלך שלמה ועוד רבים בדף הבא.

דילים לאילת לזוג בפחות מ-1000 ש"ח

באתר צבר מציעים מבצע למלון לה פלאייה אילת (4 כוכבים) ב-1058 ש"ח לזוג לסוף חודש ינואר (מותנה במיניום הזמנה של 2 לילות) ובנוסף מציעים באתר צבר דף שלם ובו מבחר דילים לאילת לזוג בפחות מ-1000 ש"ח.כך למשל תוכלו למצוא דילים  ב-999 ש"ח בלבד במלונות כמו אסטרל סיסייד, אסטרל נירוונה, מלון קלאב אין אילת, קלאב הוטל ועוד.

ונסיים עם אתר נט טרוול שפרסם עמוד מיוחד ובו חבילות לאילת כולל טיסות וכולל חבילות ספא מפנקות לחודשים ינואר ופברואר. בין בתי המלון שבמבצע תוכלו למצוא את מלון דן אילת, מלון אורכידאה, רימונים אילת וקראון פלאזה כאשר מחירי החבילות נעים החל מ-1500 ש"ח לזוג ל-2 לילות עם 30 דקות עיסוי באמצע השבוע והחל מ-1675 ש"ח בסוף שבוע.

מאמרים קשורים:
דילים לאילת לפסח 

1 תגובות:

רמי אמר/ה...

אייל גולן באילת זה שוס!!

ראיתי גם מבצע כזה בקלאב הוטל אילת.