הולידיי אין טבריה

קישורים ממומנים

טבריה היא עיר נפלאה לתיירות ונופש בקיץ. בכתבות הבאות נסקור קצת את מלונות בטבריה ונציע דילים ומבצעים מהאתרים השונים והפעם - מלון הולידיי אין טבריה.

העיר טבריה והכנרת מסביבה מציעים יופי של אטרקציות לתיירות בחודשי הקיץ. גם בתי המלון בטבריה מציעים המון פינוקים ופאר לצד נוף לכנרת ולעיר. הפעם נכתוב על מלון הולידיי אין טבריה הותיק.

רקע על מלון הולידיי אין טבריה

מיקום: מלון הולידיי אין טבריה ממוקם ממש על החוף וכולל חוף רחצה פרטי בכנרת ובמרחק נסיעה קצרה (5 דקות) מהטיילת בטבריה.

סוגי חדרים: במלון ישנם 250 חדרים שמחולקים לחדרי דה לוקס, סוויטות, חדרי גן, וסטנדרט. ברוב החדרים ישנה מרפסת עם נוף לכנרת. כל החדרים מגיעים עם מזגן, טלוויזיה ותוספות שונות.

שירותי המלון ואטרקציות: מעבר לחוף ים הפרטי שמציע הולדיי אין טבריה, תוכלו למצוא גם מועדון בריאות וספא, מסעדות, מגרשי ספורט, מעדון לילדים ותוכניות למבוגרים. בנוסף לפי אתר המלון, אם תזמינו חדר במלון, תוכלו לקבל גם כניסה חופשית למרחצאות חמי טבריה.

דילים ומבצעים למלון הולידיי אין טבריה

באתר הרשמי של מלון הולידיי אין טבריה מציעים מבצע לחודש הקרוב (עד לאמצע מאי 2010) הכולל ליל כלולות באמצע השבוע בחדר סוויטה ג'וניור עם פלטת הגבינות או בשרים בחדר ועוד המון פינוקים קטנים 738 ש"ח לזוג למי שמזמין דרך אתר הרשמי.

ערכנו חיפוש באתר איסתא דיל להולידיי אין טבריה לסוף שבוע באמצע חודש יוני 2010 ושם מציעים חדרים במלון במחירים של החל מ-380 ש"ח ללילה לחדר סטנדרט על בסיס לינה וארוחת בוקר ו-570 ש"ח ללילה לחדר מסוג סוויטה.

גם באתר הדקה ה-90 מציעים מחירים זולים להולדיי אין טבריה. אם אתם מחפשים מבצע להולידיי אין בחודש יוני תוכלו למצוא אחד כזה באתר הדקה ה-90 שם מציעים לכם "מבצע הוט, חדר לסוף שבוע ב-304 ש"ח ולילה שני ב-50 אחוז הנחה (ע"ב מקום פנוי). נשמע לא רע בכלל!

לסיום, צפו בוידאו שיראה לכם את הולידיי אין טבריה מבפנים ומבחוץ:



הערה: כל הדילים שמצאנו כאן נכונים ליום כתיבת הכתבה ולכן ייתכנו שינויים באותם אתרים שצויינו בכתבה.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם:
כפר נופש בראש הנקרה
צימרים בצפון

0 תגובות: