דילים לקוס

קישורים ממומנים

אספנו עבורכם דילים לקוס ממיטב אתרי הנופש המובילים בישראל כדי שתוכלו למצוא את חבילות הנופש הזולות והשוות ביותר. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

לאחר שאספנו עבורכם חבילות נופש לכרתים, הפעם החלטנו להציג לכם דילים לקוס שהפך בשנים האחרונות ליעד פופולרי ביותר ואהוב במיוחד על הנופשים הישראלים. קוס ידוע במיוחד בזכות החופים המיוחדים שבו אך מפורסם גם בזכות חיי לילה סוערים, מסעדות ואטרקציות בילוי. אם אתם מתכננים נופש בקוס כדאי לתכנן לינה בחוף מרמרי עם אטרקציות ספורט ימי, חוף טיגאקי או חוף ת'רמה המציע מעיינים חמים.

בכתבה הבאה אספנו חבילות נופש דילים לקוס לרגע האחרון וגם לתאריכים רחוקים יותר מאתרי תיירות מובילים בישראל. שימו לב: המידע המצוין כאן נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (12/8/11) ואינו מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם.

דילים לקוס

נתחיל עם אתר גוליבר המציע דיל לקוס זול במיוחד לשני לילות במלון אקטריני הממוקם במרכז העיר וכולל טיסת צ'רטר לקוס הלוך חזור ב-366 דולר לאדם. החבילה מתקיימת בתאריכים 30 לאוגוסט ועד ה-1 לספטמבר. אם אתם מחפשים חבילת נופש לקוס הכל כלול בספטמבר, מצאנו עבורכם באתר דיל מצוין למלון סאמר פאלאס קוס (חמישה כוכבים) הנמצא על חוף הים וסמוך לטירת Palaio למשך 3 לילות ב-532 דולר לאדם בלבד.

ממשיכים עם אתר הדקה ה-90 בו ערכנו חיפוש עבור דילים לקוס בסוף אוגוסט (26-29) לסוף שבוע ומצאנו לא מעט חבילות ומבצעים מעניינים כמו למשל 4 ימים במלון אלכסנדרה בי'ץ קוס (4 כוכבים) ע"ב לינה וארוחת בוקר ב-528 דולר לאדם או 4 ימים במלון קונטיננטל קוס על בסיס חצי פנסיון ב-592 דולר בלבד. אם אתם מחפשים דיל זול לקוס בפחות מ-500 דולר לארבעה ימים, תוכלו למצוא חבילת נופש למלון אקטריני (2 כוכבים) ב-468 דולר לאדם בלבד!

אתר בליק מציע מבצעים מיוחדים לאיי יוון וכבר בדף הראשי מצאנו מבצע לקוס במלון איברוסטאר קוס (חמישה כוכבים) למשך 3 לילות על בסיס הכל כלול באמצע חודש אוגוסט (18 עד ה-21) ב-377 יורו לאדם.

באתר קווי חופשה מציעים מבצע מיוחד הכולל חבילת נופש להילטון קוס לארבעה לילות ב-1122 דולר לזוג עם טיסות הלוך חזור של חברת התעופה ויקינג אי ועל בסיס חצי פנסיון ובאתר הנופש 747 מצאנו דיל לקוס ב-383 דולר בלבד הכולל 2 לילות במלון קוסמופוליטן קוס הממוקם על חוף הים וכקילומטר וחצי ממרכז העיר על בסיס לינה וארוחת בוקר.

ונסיים עם אתר איסתא המציעים דילים לקוס לצעירים בלבד בחודש אוגוסט עם מסיבות חוף ועוד אטרקציות נוספות במחירים של החל מ-565 דולר לחבילות של 4 לילות או 7 לילות במגוון מלונות כמו למשל מלון אלכסנדרה, קונטיננטל ועוד.

מאמרים קשורים:
מלונות בקוס

0 תגובות: