נופש בצפון בזול

קישורים ממומנים

בדקנו במספר אתרי נופש ישראלים מובחרים כדי לאסוף עבורכם כמה מבצעים לנופש בצפון בזול. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

בזמן שרוב הישראלים נופשים להם במלונות אילת וים המלח, אלפי ישראלים אחרים בוחרים לקחת את המשפחה עם הילדים לנופש בצפון. לשם כך, נכנסנו לכמה מהאתרים המובילים בישראל לתיירות פנים וחיפשנו בשבילכם חבילות נופש לצפון זולות, אטרקטיביות ומגוונות.

שימו לב: הפרטים נכונים ליום פרסום הכתבה בלבד (20/8/11) ונלקחו מאתרים שאין לנו אחריות עליהם. כדי לקבל מחיר רשמי, יש לפנות ישירות אל מול האתר או חברת התיירות.

נופש בצפון בזול

נתחיל עם אחת האתרים המובילים בישראל למלונות בארץ אתר "הוטלס" בו מצאנו כמה מכירות קבוצתיות ומבצעים זולים למלונות בצפון כמו למשל מבצע למלון לאונרדו קלאב טבריה הכולל 4 לילות על בסיס הכל כלול ב-3861 לזוג בין התאריכים 24 לאוגוסט ועד ה-28 לאוגוסט 2011 או למשל מבצע במלון רימונים טבריה במהלך חודש ספטמבר המציע החל מ-976 ש"ח לזוג ללילה באמצע שבוע או 1442 ש"ח ללילה לזוג בסוף שבוע. כמו כן, בדף הבא תוכלו למצוא עוד מגוון מבצעים למלונות בטבריה כגון מלון קלאב הוטל טבריה, מלון פרימה גליל, אסטוריה טבריה, מלון קיסר פרימייר ועוד.

אם אתם מחפשים נופש בצפון לא באיזור טבריה תוכלו למצוא למשל באתר הוטלס מבצע לסוכות 2011 במלון הבוטיק אמירי הגליל ב-980 לילילה לזוג או למשל מבצע למלון רות רימונים צפת לטרום ראש השנה בין התאריכים 25 לספטמבר ועד ה-27 לספטמבר החל מ-512 ש"ח ללילה לזוג בלבד!! כדאי גם לבדוק את הדף הבא ובו מבצעים רבים נוספים על מלונות בגליל ובגולן כגון מלון רימונים המעיין נצרת, מלון רימונים נווה אטיב, מלון נרקיס בוטיק הר חרמון או מלון וילה פרובנס.

אנו ממשיכים עם עוד אחד מהאתרים המובילים בתיירות פנים הלוא הוא אתר הדקה ה-90 בו מצאנו כמה חבילות נופש לצפון בזול כמו למשל מבצע למלון מדיסון נהריה ב-299 ש"ח לאדם ללילה, 414 ש"ח ללילה במלון קראון פלאזה חיפה או 368 ש"ח ללילה בכפר הנופש נווה אטיב. שימו לב: ברוב מבצעים המופיעים באתר כוללים כמות מינימלית של הזמנה או תנאים אחרים.

נסיים עם אתר איסתא שמציע לא מעט מבצעים לנופש בצפון בזול לסוף אוגוסט כמו למשל מבצע למלון דונה גרציה טבריה החל מ-219 ש"ח, מבצע רומנטי במלון כנען ספא על בסיס חצי פנסיון החל מ-719 ש"ח ללילה, פנסיון מלא ורומנטי בתחלית ספטמבר למלון יערות הכרמל בחיפה וגם כמה מבצעים זולים לנופש כפרי בצפון כמו למשל מבצע למלון כפר גלעדי ב-428 ש"ח, מבצע למלון ספא וילג' חמת גדר החל מ-504 ש"ח, או כפר הנופש גני גונן החל מ-249 ש"ח בלבד. הערה למבצעים באיסתא: כל המחירים הם לאדם ללילה וחלק גדול מהם תקף רק לתאיריכים מסויימים או למספר מינימלי של לילות להזמנה.

0 תגובות: