מלונות בקוס

קישורים ממומנים

מחפשים מלונות זולים בקוס? רוצים לדעת איזה מלון בקוס הישראלים הכי אוהבים? הנה רשימה של כמה מלונות מומלצים בקוס שאספנו מאתרים שונים ברשת. כל הפרטים בכתבה הבאה.

האי קוס הוא עוד אחד מהאיים הרבים שמציעה יוון וגם הוא מציע אפשרויות רבות של נופש ותיירות. הרבה מאוד מהתיירים הפוקדים את קוס הם צעירים המגיעים לשם בעיקר בגלל חיי הלילה הפעילים במקום אך ניתן למצוא בקוס גם הרבה משפחות עם ילדים וזוגות שמחפשים מקום רומנטי לנפוש.

רוב המלונות בקוס ממוקמים על החופים הנפלאים של האי ובעיקר בחוף טיגאקי המתפרס על פני כעשרה ק"מ וקרוב מאוד למרכז העיר כאשר לצד המלונות תוכלו למצוא גם הרבה בתי קפה, מסעדות, טברנות, מועדוני לילה ועוד...

המלצה: כדאי לבקר במסעדה הנקראת "יאניס" בה כמעט כל נופש ישראלי שהיה בקוס עצר לאכול בה.

מלונות קוס

חיפשנו באתרי תיירות שונים כדי לדעת מהם המלונות המומלצים ביותר ע"י התיירים (בעיקר הישראלים). להלן התוצאות:

מלון אלמה
- מלון 3 כוכבים וזול יחסית הממוקם קרוב לרחוב הראשי קאנארי סטריט וקרוב ליעדים נפוצים רבים. מלון אלמה בקוס נפוץ מאוד בקרב הנופשים.

מלון קוס ביי - עוד מלון יחסית פשוט וזול בקוס. אם אתם מחפשים חופשה זולה בקוס אבל סבירה, כדאי לשקול את המלון הזה.

מלון סאמר פלייס - מלון 5 כוכבים הנחשב מלון מפואר בקוס. מלון זה מעוצב בקפידה ומציע פינוקים רבים כמו בריכות מרהיבות, אוכל מגוון ועשיר, מתקני ספורט ונוף מקסים של הים האגאי.

מלון קטריני - מלון זול בקוס שצעירים רבים בוחרים בו בעיקר מהמיקום שלו שנמצא ליד "פאשן" - המועדון המפורסם בקוס, וסמוך לסטריט בר שהוא הרחוב שבו כל הפאבים בקוס נמצאים.

מלון סנטיגו מיכאלאנג'לו - ממוקם באיזור אגיוס פוקאס ונחשב למלון מפואר ויוקרתי בקוס. המלון מציע בריכה חיצונית (בריכה לילדים בנפרד) ומקורה, ג'קוזי, מועדון ספא ועוד.

מלון אטנה - מלון ברמה בינונית פלוס הממוקם מרחק הליכה ממרכז העיר ונחשב לפופולרי במיוחד לצעירים.

מאמרים קשורים:
מלונות ברודוס
מלונות בכרתים
דילים לקיץ

0 תגובות: