דילים לקיץ 2010

קישורים ממומנים

איפה כדאי לנפוש בקיץ 2010? שוטטנו בשבילכם בכל אתרי הנופש הגדולים באינטרנט כדי לחפש לכם את הדילים והמבצעים הכי שווים לקיץ 2010. להלן התוצאות.

נתחיל באתר איסתא המציע מגוון עצום של דילים לקיץ. אם אתם בקטע של נופש בחו"ל, תוכלו להזמין דרך איסתא טיסה לסנטוריני שהוא אחד מאיי יוון הפופולריים בקרב הישראלים ב-200 דולר בלבד. באותו מחיר תוכלו גם להזמין טיסה לסיציליה בחודש יולי ולנחות בשדה התעופה בקטניה.

איסתא מציעה גם דיל מעניין לצעירים הכולל טיסה לבורגס ו-7 לילות במלון פלומה ב-299 דולר בלבד. המחיר כולל גם הסעות משדה התעופה למלון ובחזרה. עוד מבצע מעניין שמומלץ לבדוק באיסתא הוא מבצע למלון גולדן טוליפ פריוולג' באילת הכולל סוף שבוע במלון על בסיס חצי פנסיון וכולל כרטיס כניסה זוגי לעיר המלכים באילת החל מ- 357 ש"ח בלבד.

עוד אתר תיירות שתמיד כדאי לבדוק בו דילים ומבצעים לקיץ הוא אתר הדקה ה-90. באתר מצאנו כמה דילים זולים ושווים בארץ ובחו"ל. למשל, מבצע לסוף שבוע במלון אורכידאה באילת ע"ב לינה וארוחת בוקר ב-355 ש"ח בלבד או מבצע למלון קראון פלאזה בים המלח הכול סוף שבוע על בסיס חצי פנסיון וכולל גם ילד חינם ב-489 ש"ח בלבד.

הדקה ה-90 מציע גם דילים זולים לחו"ל כמו למשל דיל לקוס הכולל שבעה לילות במלון אקטריני וטיסה הלוך חזור לקוס ב-266 דולר או דיל לאיה נפה שבקפריסין לשלושה לילות במלון קורנליה פלוס טיסות גם הוא ב-266 דולר בלבד.

בדקנו גם את אתר התיירות המצוין "נט טרוול" כדי לחפש בו דילים מעניינים וחבילות זולות לקיץ. מה שנחמד באתר נט טרוול הוא שכבר בדף הבית מוצגים בו הדילים והטיסות הכי זולות לחו"ל. כך למשל אפשר מיד לראות שטיסה לניו יורק בקיץ תעלה לכם דרך האתר רק 864 דולר (הטיסה עוברת דרך אוקראינה), טיסה לפריז בחודשים יולי או אוגוסט תעלה 293 דולר בלבד או טיסה זולה לבנגקוק בחברת רויאל ג'ורדניאן שתעלה לכם 947 דולר בלבד.

נכנסנו גם לאתר צבר ומיד הגענו לצבר Show שם מצאנו דילים יותר יצירתיים כמו למשל דילים להופעות בחו"ל של האומנים הטובים ביותר. כך למשל תוכלו להזמין דיל להופעה של ליידי גאגא בפריז בחודש אוקטובר פלוס שלושה לילות במלון ב-869 יורו, דיל להופעה של U2 באתונה בספטמבר ב-709 יורו, דיל להופעה של סטינג בברצלונה בחודש אוקטובר הקרוב ב-759 יורו או דיל להופעה של רובים ושושנים ברומא בחודגש ספטמבר ב-795 יורו בלבד.

נסיים באתר גוליבר שבו תמיד אפשר למצוא חבילות נופש זולות לארץ ולחו"ל לקיץ. הפעם הלכנו לחבילות המיוחדות שמציעים בגוליבר ומצאנו כמה דילים שכדאי מאוד לבדוק אותם. למשל, דילים לסורנטו שהיא עיר נופש בדרום איטליה ודרך האתר תוכלו להזמין למשל חבילה הכוללת טיסה לסורנטו + 6 לילות במלון 4 כוכבים + רכב מושכר ב-858 יורו בלבד.

עוד כמה דילים מעניינים שמצאנו באתר הוא חבילות לפארקים באירופה (טרנד רציני בשנים האחרונות) כמו למשל דילים ליער השחור בגרמניה החל מ-693 דולר, דילים לאגם גרדה, איטליה החל מ-767 יורו, דילים לטוסקנה, איטליה החל מ-696 יורו או דילים לקוסטה דורדה, ספרד החל מ-1116 דולר.

עד כאן דילים מעניינים וזולים לקיץ 2010. המשיכו לבקר באתרנו כדי לגלות על עוד דילים ומבצעים שווים ממיטב אתרי התיירות בארץ ובעולם.

הערה: כל הדילים והמבצעים המופרטים כאן נכונים ליום פרסום הכתבה (8/7/2010) ולכן, ייתכנו שינויים במחירים.

כתבות נוספות:
נופש בקיבוצים
מלונות במדריד
דילים לאילת

0 תגובות: