מלונות מדריד

קישורים ממומנים

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו על מלונות שווים ופופולריים בעולם, הפעם נציג לכם מלונות במדריד שמומלץ וכדאי לבדוק עם סוכן הנסיעות שלכם לפני הטיסה. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

מדריד היא אחת הערים היפות ביותר באירופה ומומלץ לבקר בה בכל עונות השנה. האפשרויות התיירותיות במדריד הן אינסופיות וגם טיול לחודש במדריד לא יספיק להכיל את כל אוצרות התיירות הקיימות בעיר הבירה הספרדית. למרות זאת, ע"י תכנון נכון של הטיול, תוכלו להינות ממדריד גם בכמה ימים בלבד וההמלצה הטובה ביותר היא לפחות שבוע ימים.

המלצה: מדריד מחולקת ל-21 רובעים אשר מחולקים לשכונות כאשר רוב אתרי התיירות וכן רוב מלונות מדריד נמצאים ברובע המרכז (Centro). לכן כדאי לחפש מלון באיזור זה של מדריד.

כמנהגנו, נציג לכם רשימה של מלונות במדריד אשר נבחרו לטובים ביותר וכן רשימה של מלונות במדריד שהתיירים הישראלים נוהגים לפקוד.

מלונות במדריד

כמו כל כתבה בסדרה, אנו מתחילים בשלושת המלונות במדריד שנבחרו ע"י מאות גולשים מכל העולם באתר TripAdvizor.com שקיבלו את הציונים והביקורות הטובות ביותר.

בסט ווסטרן אטלנטיקו - מלון זה קיבל את המקום הראשון באתר. ווסטרן אטלניקו הוא מלון 4 וחצי כוכבים השוכן ברחוב "גרנד ויה" שבו תוכלו למצוא את כל החנויות היוקרתיות ומומלץ לעשות בו את מסע הקניות שלכם. מלון זה קיבל בעיקר ציונים טובים על המיקום המצוין, חדרים נוחים ונקיים ושירות מהיר ויעיל. מחיר ממוצע ליליה במלון בסט ווסטרן אטלנטיקו עומד על 162 דולר ללילה.

מלון פרסיידוס, מדריד - עוד מלון 4 כוכבים מצויין שזכה לתגובות מרשימות ביותר מהגולשים. המלון ממוקם קרוב מאוד ל"פלאזה דה סול" ולעוד יעדים פופולריים רבים. מחיר ממוצע לחדר במלון הוא 165 דולר ללילה.

מלון מטה לאורה, מדריד - המלון שקיבל את המקום השלישי באתר הוא מלון מטה לאורה (Mate Laura) ומעוצב בקפידה כמיטב האדריכלות המודרנית באירופה. המלון ממוקם ממש בלב העיר ורוב הביקורות ציינו לשבח את הסדר, השירות וכל שאר שירותי המלון. מחיר ממוצע לחדר במלון זה הוא בסביבות 145 דולר ללילה.

מלון מומלץ במדריד

בקרב הישראלים ובקרב סוכניות הנסיעות השונות אפשר למצוא הרבה מלונות במדריד אשר נחשבים למומלצים, לנפוצים וגם זולים מאוד אצל התיירים הישראלים. הנה רשימה של כמה מהם:

מלון הוסטל בררה - ההוסטל הזה ממוקם במרכז העיר ע"י תחנת הרכבת הראשית ונחשב למלון זול (מחיר ממוצע לחדר עומד על כ-70 יורו).

מלון יורו מדריד - מלון זול במדריד אשר נמצא ע"י כיכר סול ונחשב למלון פשוט אך סביר ומהנה.

מלון טריפ וושינגטון - מלון זה ממוקם ברחוב הראשי גרנד ויה ומציע את כל השירותים שתצטרכו בחדר כגון: טלוויזיה בכבלים, מיני בר וכמובן שירותים ומקלחת. מחיר ממוצע ללילה במלון הוא כ-60 יורו ללילה.

מלון Miguel Angel - מלון זה נחשב למלון 5 כוכבים ונמצא ע"י תחנת המטרו. המלון יחסית יקר וחדר בתקופת הקיץ (יולי אוגוסט) עולה בממוצע כ- 140 יורו ללילה.

מלון קטלוניה לוס קורטס - ממוקם בכיכר סנטה אנה.

מלון AC Recoletos , מדריד - ממוקם ליד תחנת מטרו ראשית אשר בעזרתה תוכלו להגיע בקלות לכל יעד שתרצו.

מלון גאניווט (Ganivet) - מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז העיר וקרוב מאוד לשוק הפשפשים המפורסם של מדריד.

מלון ויקטוריה, מדריד - מלון 3 כוכבים הממוקם על יד כיכר פוארטה דה לה סול.

מלון סנטור אספניה ספא, במדריד - אחד מהמלונות הפופולריים ביותר בקרה התיירים במדריד. מלון הכולל גם ספא מפואר וממוקם במרכז העיר.

מאמרים נוספים בסדרה:
מלונות ורנה
מלונות פראג
מלונות בבורגס
מלונות באמסטרדם
מלונות במנהטן

0 תגובות: