מלונות באמסטרדם

קישורים ממומנים

מחפשים מלון באמסטרדם? חיפשנו עבורכם באתרים שונים בארץ ובעולם מידע על מלונות זולים באמסטרדם לקראת הקיץ הקרוב. הנה לפניכם התוצאות.

לאחר שכבר כתבנו לכם בפעם הקודמת על כפר נופש בהולנד החלטנו הפעם להישאר בהולנד אבל למצוא לכם על מלון זול באמסטרדם. אם אתם מאלו שנוסעים בעיקר בשביל לטייל ולחוות את התרבות באמסטרדם ומעדיפים לחסוך במחיר המלון, המידע הזה מיועד לכם.

מלון אמסטרדם

אמסטרדם רוויה במלונות מכל הסוגים, תוכלו למצוא מלונות מכל הסוגים - החל ממלונות מפוארים חמישה כוכבים דה לוקס וכלה באכסניות נוער פשוטות. אנחנו לצורך העניין חפשנו עבורכם מלונות באמסטרדם שהם נמצאים בדיוק באמצע - לא מלון מפואר, אבל גם לא אכסניית נוער.

מחיר ממוצע של מלון זול באמסטרדם עומד על כ-30 עד 50 יורו ללילה. במחיר זול מזה תוכלו למצוא רק הוסטלים ואכסניות נוער. אז אם אתם מחפשים המלצות על מלונות זולים באמסטרדם הנה כמה כאלו שמצאנו עבורכם.

לפי האתר המצוין שנקרא europe-cities.com הנה רשימה של כמה מלונות זולים באמסטרדם החל מ-30 יורו ועד 50 יורו:

Quentin Arrive

ממוקם ליד התחנה מרכזית באמסטרדם.
כתובת אתר המלון: www.quentinarrivehotel.com

Hotel De Korenaer

המלון ממוקם ברחוב ראשי באמסטרדם על יד אתרי תיירות רבים כמו הסניף האמסטרדמי של מאדאם טוסו וכד'.
כתובת אתר המלון: www.hoteldekorenaer.com

Hotel Manofa

עוד מלון זול שלפי האתר מציע חדרים בפחות מ-50 יורו ללילה הממוקם ברחוב ראשי ליד כל האטרקציות המוכרות של העיר.
כתובת אתר המלון: www.manofa-hotel.com

Hotel Old Quarter

ממוקם סמוך לתחנה המרכזית באמסטרדם.
כתובת אתר המלון: www.oldquarter.com

Hotel The Globe Centre

ממוקם בלב רובע החלונות האדומים באמסטרדם.
כתובת אתר המלון: www.hotel-theglobe.nl

דרך טובה נוספת למצוא מלונות זולים באמסטרדם היא לחפש באתרי תיירות ענק כמו למשל בוקינג.קום. מלבד הכמות העצומה שיש באתר הזה, אפשר להזמין בו חדר ישירות מהמלון וכך לחסוך את דמי הסוכן שנלקח מכם שאתם מזמינים דרך סוכן נסיעות.

בנוסף, אפשר גם לבצע בו חיפוש לפי מחיר וכך למצוא את המלון הזול ביותר באמסטרדם מתוך המאגר הקיים ואפילו לקרוא עשרות ולפעמים גם מאות חוות דעת, ביקורות והמלצות של גולשים מרחבי העולם שביקרו בו וכתבו את התרשמותם האישית. לקישור ישירות לעמוד של המלונות באמסטרדם לחצו כאן

כתבות דומות:
כפר נופש בהולנד

0 תגובות: