מלונות פראג

קישורים ממומנים

מחפשים מלון מומלץ בפראג? או אולי מלון זול במיוחד? הנה כתבה ובה תמצאו מידע רב ומבצעים רבים על מלונות בפראג. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

אחת הערים המרשימות ביותר באירופה והאהובה מאוד על הנופשים הישראלים היא בירת צ'כיה פראג. העיר הותיקה מציעה לתיירים מגוון עצום של אפשרויות לטייל ולנפוש בהם (על חלקם כתבנו לכם בבלוג שלנו במדריך טיולים לפראג). המקומות המומלצים ביותר לטייל בפראג הם העיר העתיקה על מגוון מבניה, קתדרלת ויטוס הקדוש, כיכר ואצלב ועוד.

העיר פראג מתאימה לכל סוגי התיירים החל מטיול רומנטי לזוגות או לירח דבש ועד לטיולי משפחות עם ילדים. בכתבה הבאה נסקור ונציג לכם מלונות בפראג על כל סוגיהם, כמו מלונות מומלצים, מלונות זולים ועוד.

מלונות פראג

כמו כל עיר בירה אירופאית גדולה, גם פראג מלאה במלונות מכל הסוגים וניתן למצוא בה גם מלונות דה לוקס חמישה כוכבים ויקרים במיוחד ומלונות בוטיק יוקרתיים אבל גם מלונות 4 או 3 כוכבים סבירים שיתנו לכם תמורה סבירה לכסף שלכם.

הדרך הטובה ביותר למצוא מהן המלונות המומלצים בפראג היא דרך האתר הבינלאומי הידוע TripAdvisor שמספק עשרות אלפי ביקורות של גולשים על כל מלונות בעולם. כדי למצוא מהן המלונות שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ערכנו חיפוש באתר ואלו הן התוצאות שמצאנו:

מלונות מומלצים בפראג

מלון ארקדיה רזידנס פראג - המלון שקיבל את מיטב ביקורות הגולשים הוא מלון ארקדיה רזידנס שמחיר ממוצע בו ללילה עומד על 141 דולר. המלון ממוקם כמה דקות הליכה ממרכז העיר ומאטרקציות תיירותיות רבות בפראג.

מלון גולדן וול - מלון זה הוא חמישה כוכבים ונחשב לאחד היוקרתיים והמפוארים בפראג. מחיר ממוצע ללילה במלון גולדן וול יעלה לכם 356 דולר ללילה. מלון זה קיבל שבחים רבים בעיקר על שירות מצויין ואוכל ברמה הגבוה ביותר.

מלון אריה פראג - עוד אחד מהמלונות היוקרתיים ביותר בפראג הוא מלון אריה אשר נמצא במיקום מצויין ונחשב לאחד המוקפדים ביותר בעיר. מלון זה קיבל ביקורות מצויינות באתר ולמעלה מ-97 אחוז מהגולשים שכתבו באתר פרסמו רק המלצות וציונים גבוהים במיוחד. מחיר חדר ללילה בממוצע במלון אריה עומד על 319 דולר.

מלונות נפוצים בפראג

הנה רשימה של מלונות נוספים בפראג אשר נפוצים בעיקר בקרב המטיילים הישראלים בעיר:

מלון סנצ'ורי אולד טאון - מלון מומלץ ע"י הרבה מאוד גולשים הממוקם בלב העיר העתיקה בפראג (סמוך למרכז הקניות המפורסם פלדיום).

מלון פארק פראג (Park hotel)- מלון פופולרי במיוחד ע"י הישראלים. מלון זה נחשב למלון זול יחסית ובנוסף להיותו ממוקם ממש במרכז העיר, הרבה סוכנויות נסיעות מציעות את מלון פארק לנופשים.

מלון קווליטי (Quality) פראג - מלון קווליטי הוא מלון שלושה כוכבים הנחשב גם הוא למלון זול אך כזה הנותן תמורה ונופשים ישראלים רבים בוחרים בו כיעד לחופשתם בפראג.

מלון איביס אולד טאון (Ibis Old Town)- מלון שלושה כוכבים זול הממוקם במרכז העיר וקרוב ליעדי תיירות רבים במרחק הליכה. מלון איביס אולד טואן הוא אחד הפופלריים ביותר ותוכלו למצוא אליו דילים כמעט בכל אתר תיירות ישראלי.

מלון הילטון אולד טאון פראג - המלון ממוקם בלב העיר העתיקה סמוך לכיכר ואצלב ומול מלון מאריוט פראג המפואר. ניתן למצוא דילים זולים למלון זה באתרי נסיעות רבות בארץ ובעולם.

מלון קורטיניה טוואר (Corthnia Towers) - מלון שקיבל המלצות רבות מגולשים ישראלים באתרים ופורומים שונים. במלון ניתן למצוא בריכה שנמצאת בקומות העליונות של המלון וכן מועדון בראיות וספא. מלון קורטיניה נמצא סמוך לתחנת המטרו ונחשב למלון במחיר בינוני עד יקר.

המלצה: הנה עוד רשימה של מלונות בפראג ששווה לבדוק אותם מול סוכן הנסיעות שלכם:
  • מלון פנורמה פראג- קרוב לתחנת המטרו.
  • מלון דיניץ - מלון זה ממוקם ברובע היהודי בפראג ומהיותו מלון כשר, מתאים במאוד לציבור הדתי ושומר הכשרות שנופש בפראג.
  • מלון אפולון פראג - מלון קטן פשוט הממוקם כעשרים דקות נסיעה ממרכז העיר.
מאמרים נוספים:
מלונות בבורגס
מלונות באמסטרדם
מלונות במנהטן
מלונות בכרתים

0 תגובות: