חבילות נופש לכרתים

קישורים ממומנים

חיפשנו עבורכם מבצעים וחבילות נופש לכרתים לחודשים הקרובים וגם לרגע האחרון במבחר אתרי תיירות. כל הפרטים, בכתבה ההבאה שלפניכם.

היום החלטנו לאסוף עבורכם דילים וחבילות נופש לכרתים שהוא אחד מהיעדים האהובים ביותר על התיירים הישראלים לחופשה בקיץ ובחגים ומהווה במחירים האטרקטיביים תחרות אמיתית לתיירות פנים בישראל. השתדלנו לגוון ככל האפשר ולהציג עבורכם דילים למלונות מפוארים על בסיס הכל כלול וגם חבילות נופש למלונות שלושה כוכבים זולים.

שימו לב: כל המידע המופיע כאן נלקח מאתרים חיצוניים בלבד ואין הוא מהווה מחיר רשמי מטעם אף גורם. כמו כן, המידע נכון ליום פרסום כתבה זו (7/8/11).

חבילות נופש לכרתים

אנו מתחילים מיד עם אתר איסתא בו מצאנו למשל חבילת נופש הכל כלול למשפחות בכרתים במלון וסיה ביץ' ל-6 לילות ויוצא בתאריך 8 לאוגוסט ב-1872 דולר לזוג פלוס שני ילדים. במלון תוכלו למצוא בריכה, מועדון ספא, סאונה ועוד.

באתר הדקה ה-90 מצאנו שתי חבילות נופש לכרתים לחודש אוגוסט מעניינות ביותר. הראשונה כוללת 4 לילות במלון סמירמיס ויליג' לזוג פלוס 2 על בסיס חצי פנסיון בין התאריכים 9 לאוגוסט ועד ה-12 לאוגוסט עם טיסות לכרתים של אלעל וחברת בלו בירד ב-322 דולר לאדם והמבצע השני מציע 4 לילות לזוג פלוס ילד במלון מרילנה כרתים (4 כוכבים) בין התאריכים 16 לאוגוסט ועד ה-19 לאוגוסט ב-546 דולר לאדם.

אם אתם מחפשים חבילת נופש הכל כלול לכרתים לזוג, מצאנו לכם כמה כאלו באתר גוליבר כמו למשל הדיל הבא הכולל 3 לילות בסוף שבוע במלון טרה מריס כרתים המפורסם על בסיס הכל כלול בין התאריכים 25 ועד ה-28 לאוגוסט ב-1308 דולר לזוג או המבצע הזה שמציע 3 לילות לסוף שבוע במלון בלו סי (חמישה כוכבים) הממוקם על חוף סטליס וקרוב גם לפארק המים סטאר ביץ' בין התאריכים 8 ועד ה-11 לספטמבר ב-1126 דולר לזוג.

ממשיכים עם אתר הנופש אשת טורס בו מצאנו כמה מבצעים מעניינים כמו למשל דיל זול לכרתים ב-300 דולר לאדם בלבד במלון אלוי (3 כוכבים) עם טיסות של חהחברות ויקינג ובלו בירד או למשל כמה מבצעי "טוס וסע" לכרתים הכוללים טיסה לכרתים ורכב שכור (יונדאי אטוס) החל מ-465 דולר לאדם בלבד.

עוד אתר שתמיד כדאי לחפש בו מבצעים לכרתים לרגע האחרון הוא אתר השטיח המעופף שבו מצאנו חבילת נופש לכרתים - הרקליון היוצאת מחר (8 לאוגוסט) וכוללת 4 לילות במלון סאן אמודרה על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד ב-825 דולר לזוג למזמינים דרך אתר השטיח המעופף.

נסיים להיום עם אתר נט טרוול שבו מצאנו חבילת הכל כלול לכרתים למשפחה (זוג פלוס 2 ילדים) ב-519 דולר לאדם במלון "מרה בלו" 19 לאוגוסט ועד ה-22 לאוגוסט.

0 תגובות: