דילים לאמסטרדם

קישורים ממומנים

מחפשים חבילות נופש לאמסטרדם? הגעתם למקום הנכון. אספנו עבורכם דילים לאמסטרדם ממיטב אתרי הנופש בישראל הכי זולים והכי אטרקטיביים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו בו אנו מציגים לכם דילים וחבילות נופש לקיץ, הפעם החלטנו להתמקד באמסטרדם שבשנים האחרונות הפכה להיות אחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים ישראלים - צעירים, זוגות ומשפחות. אמסטרדם בירת הולנד מציעה מגוון אטרקציות הכוללות חיי לילה תוססים, תרבות עשירה וכמובן את רובע החלונות האדומים.

בכתבה הבאה נגיש לכם מבחר של דילים וחבילות נופש לאמסטרדם הכוללים טיסות ומלונות בכל דרגות האירוח מהאתרים המובילים ביותר בישראל. שימו לב: כל הפרטים שיופיעו כאן נלקחו מאתרים חיצוניים ונכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (1/8/2011).

חבילות נופש לאמסטרדם

נתחיל עם אתר גוליבר בו ערכנו חיפוש לחבילת נופש לאמסטרדם למשך 4 לילות בין התאריכים 28 לאוגוסט ועד הראשון לספטמבר וקיבלנו רשימה ארוכה של דילים אטרקטיביים. אם אתם מחפשים מלונות 3 כוכבים למשל תוכלו למצוא ב-813 יורו את מלון איביס אמסטרדם הממוקם ליד תחנה מרכזית על בסיס לינה וארוחת בוקר או את מלון עדן אמסטרדם (ממוקם בכיכר רמברנדט) ב-861 יורו וגם את מלון קאסה 400 הממוקם במרכז העיר ב-822 יורו.

אם אתם מעדיפים מלונות ארבעה וחמישה כוכבים, תוכלו למצוא דיל לאמסטרדם למלון ארנה אמסטרדם (4 כוכבים) ב-861 יורו, מלון Die Port Van Cleve המומלץ למשפחות ב-930 יורו לאדם וגם את מלון NH אמסטרדם הנמצא באיזור התחנה המרכזית ומתאים מאוד לזוגות ב-876 לאדם יורו בלבד.

באתר איסתא הותיק מצאנו עבורכם דיל לאמסטרדם לרגע האחרון היוצא בין התאריכים 4 לאוגוסט עד ה-8 לאוגוסט (סה"כ ארבעה לילות) למלון דוריה המוגדר כמלון 3 כוכבים וכולל טיסות הלוך חזור לאמדטרדם של חברות התעופה טרנסוויה וארקיע ב-635 דולר לאדם.

אם אתם מחפשים חופשה ארוכה ומגוונת יותר, כדאי לכם לבדוק את הדיל הבא באתר נט טרוול הכולל דיל משולב לאמסטרדם ולפריז בחבילה אחת. החבילה כוללת 3 לילות באמסטרדם ו-4 לילות בפריז וסה"כ שבוע ימים בין התאריכים 7 לאוגוסט ועד ה-14 לאוגוסט ב-899 דולר לאדם בלבד. הערה: לא הצלחנו למצוא את שמות או פרטי המלונות ויש ליצור קשר עם האתר כדי לברר פרטים נוספים.

אנו ממשיכים עם עוד כיוון שונה של חופשה באמסטרדם הכוללת הופעה של הזמרת אברלי לאבין. האתר טיקטים מציע חבילת נופש לאמסטרדם בין התאריכים 12 לספטמבר עד ה- 15 לספטמבר הכוללת טיסה לאמסטרדם, לינה במלון שלושה כוכבים, וכרטיס להופעתה של לאבין שתתקיים ב-13 לספטמבר.

ונסיים עם חופשה באמסטרדם מסוג שונה לחלוטין הכוללת השתתפות במרתון אמסטרדם המתקיים בתאריך 14 עד ה-17 לאוקטובר. האתר פרוגרס ספורט המתמחה בחופשות ספורט ברחבי העולם מציע דיל הכולל טיסות סדירות של חברת KLM, שלושה לילות במלון בלו טוואר אמסטרדם, העברות והסעות וכמובן חבילה הכוללת את כל ההכנה למרתון כגון רישום למרתון, אימוני ריצה ועוד. מחיר כל החבילה עומד על 910 יורו לאדם בלבד אך מה שבטוח, בטן גב לא תעשו כאן...

0 תגובות: