טיסות זולות לתאילנד

קישורים ממומנים

חיפשנו בשבילכם טיסות זולות לתאילנד באתרי התיירות המובילים והזולים בישראל. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

תאילנד היא אחד היעדים הפופולריים עבור הישראלים ובמיוחד עבור חיילים משוחררים שמחפשים טיול אחרי צבא. אחת הסיבות לכך היא שתאילנד מלבד היותה מדינה קסומה עם אטרקציות תיירותיות רבות ומגוונות, מהווה במקרים רבים כנקודת פתיחה וסגירה לטיול מלא במזרח הרחוק ולכן רוב התרמילאים יבחרו טיסה לתאילנד ומשם ימשיכו לארצות נוספות כחלק מהטיול שלהם.

רוב הטיסות לתאילנד הן טיסות לבנגקוק כאשר חברות התעופה העיקריות שעובדות עם ישראל הן אל-על, קטר איירליין, אוזבקיסטן איירווייס ועוד. כמעט כל אתרי הנסיעות מציעים לאורך כל השנה מבצעים וטיסות זולות לתאילנד. בכתבה הבאה אספנו לכם מבצעים שונים מהאתרים השונים כדי שתקבלו קצת אינדקציה ותוכלו למצוא את הדיל המתאים עבורכם.

טיסות לתאילנד

אנו מתחילים עם אחד האתרים המזוהים ביותר עם טיולי תרמילאים הלא הוא אתר "איסתא". באיסתא מצאנו כמה טיסות זולות לתאילנד כאשר מחיר הטיסה הזולה ביותר הוא 708 דולר בלבד של חברת התעופה אוזבקיסטן איירוייס היוצאת בחודש אפיל וחוזרת באמצע חודש מאי. שימו לב, הטיסה היא עם עצירת ביניים בטשקנט. אם אתם מעדיפים טיסה ישירה לתאילנד באותם תאריכים הטיסה הזולה ביותר שהצלחנו למצוא באיסתא היא טיסת אל על ישירה לתאילנד שמחירה הוא 2523 דולר.

באתר "גוליבר" מצאנו לא מעט טיסות זולות לבנגקוק כאשר הטיסה שמשכה את תשומת ליבנו היא טיסה לתאילנד ביולי של אלעל ב-1390 דולר. אם אתם מחפשים טיסות צ'רטר לתאילנד בעמוד הבא תוכלו למצוא כמה כאלו החל מ-1019 דולר.

עוד אתר מצוין שנתקלנו בו הוא אתר "יש תיירות" המציע כמה חבילות מעניינות לתאילנד. למשל, תוכלו למצוא באתר טיסה לתאילנד בפסח ב-1070 דולר (כרטיס פתוח לשנה) או למשל טיסה זולה לתאילנד בחברת אוזבקיסטן איירוויס החל מ-749 דולר לכרטיס פתוח לחודש.

אם אתם מחפשים טיסות זולות לתאילנד בקיץ (יוני, יולי או אוגוסט) מצאנו לכם את האתר "נהורה טורס" שמציע מגוון חבילות של טיסות לבנגקוק בקיץ. למשל: טיסה לתאילנד בין החודשים מרץ עד יוני בטורקיש איירליין ב-899 דולר בלבד, טיסה זולה לתאילנד של אירוסוויט בין החודשים מאי - יולי (כרטיס פתוח לארבעה חודשים) החל מ-799 דולר בלבד, טיסה לתאילנד בין החודשים ספטמבר עד אוקטובר באוזבקיסטן איירוויס ב-699 דולר ואם אתם סטודנטים ומחפשים לנפוש בחופשת הלימודים, האתר מציע גם טיסה לתאילנד לסטודנטים ב699 דולר בלבד בחודש ספטמבר.

נסיים עם האתר שבו מצאנו לפי חיפושינו את הטיסה הזולה ביותר לתאילנד והוא אתר"Lets Travel" שם מצאנו לכם טיסה זולה לתאילנד ב-610 דולר בלבד!! הטיסה שייכת לחברת גולף אייר וכוללת כרטיס פתוח לשלושה חודשים. בנוסף תוכלו למצוא באותו אתר טיסות זולות לתאילנד נוספות של חברות קטר איירליינס, רואיל ג'ורדיניין, אל על, אירוסוויט ועוד במחירים נמוכים יותר משאר המתחרים.

מאמרים קשורים:
מלונות בבנגקוק
טיול מאורגן לתאילנד

0 תגובות: