טיסות לורנה

קישורים ממומנים

מחפשים טיסות זולות לורנה? בדקנו באתרי תיירות שונים מחירי טיסות לורנה ברגע האחרון, פסח וגם לקיץ הקרוב. כל הפרטים בכתבה הבאה.

ורנה היא יעד תיירותי נפוץ מאוד שהתגלה לישראלים בעיקר בשנים האחרונות (אולי כתוצאה מהירידה בביקוש לטורקיה) ואתרי הנסיעות מציעים בהתאם מגוון מבצעים ודילים שווים לורנה. כפי שהבטחנו בכתבה הקודמת בה הצגנו לכם מחירים שונים של טיסות לפראג, הפעם בדקנו לכם במיטב אתרי התיירות בישראל כמה תעלה לכם טיסה לורנה במועדים שונים כמו למשל פסח, טיסות בעונת הקיץ (יוני, יולי, אוגוסט וכו') וגם טיסות של הרגע האחרון.

שימו לב שהמחירים שמיד תראו כאן נלקחים מאתרים חיצוניים ועל כן יכולים להשתנות וכדי לקבל מחיר רשמי יד לברר זאת ישירות מול האתר שבחרתם.

טיסות זולות לורנה

נתחיל את הכתבה עם טיסות לורנה ברגע האחרון שמצאנו בכמה אתרים שונים. למשל אתר 747 מציע מספר טיסות זולות לורנה היוצאות בתחילת חודש אפריל ב-406 דולר בלבד. הטיסות הן ישירות ושייכות לחברת התעופה בולגריה איירליין.

גם באתר הדקה ה-90 המתמחה בטיסות לרגע האחרון מצאנו לכם כמה טיסות לורנה במחירים דומים כאשר הזולה ביותר מביניהן עולה 419 דולר ויוצאת בתחילת אפריל.

טיסות לורנה בפסח

אם אתם מחפשים טיסה לורנה בפסח כדאי לכם לבדוק את אתר נט טרוול שבו מצאנו לכם טיסה לורנה בפסח 2011 הכוללת גם 3 לילות במלון אינטרנשיונל ורנה על בסיס חצי פנסיון ב-385 דולר בלבד!

טיסות לורנה בקיץ

כפי שעשינו בכתבה הקודמת, גם הפעם בחרנו שבוע באמצע חודש אוגוסט (14/8 עד ה-21/8) וחיפשנו באותו שבוע מבצעים של טיסות בכמה אתרים מובילים. להלן הפרטים שמצאנו:

הטיסה הזולה ביותר לורנה שמצאנו באתר איסתא לאותם תאריכים היא בחברת אוסטריין איירליין העוברת דרך וינה ועוצרת שם למשך כ-4 שעות ועולה 583 דולר בלבד.

באתר גוליבר מצאנו טיסת ישירה לורנה ב-588 דולר בלבד כאשר נכון ליום זה (27/3/11) נשארו 7 מקומות לטיסה. בנוסף תוכלו למצוא עוד כמה טיסות זולות לורנה אך לא ישירות בחברות התעופה אוסטריין אירליין או מאלב בטווח מחירים של 582 דולר עד 809 דולר.

חיפשנו עבורכם גם את אותם תאריכים באוגוסט באתר אמסלם טורס כאשר הטיסה הזולה ביותר שמצאנו עולה 618 דולר לטיסה לא ישירה דרך אוסטריין איירליין.

נסיים עם אתר הדקה ה-90 שם מצאנו לכם (על פי החיפוש שאנו ערכנו) את הטיסה הזולה ביותר לורנה באותם תאריכים שציינו. כמו למשל את הטיסה הזו של חברת בולגריין אייר צ'רטר שתעלה לכם רק 509 דולר!

הערה: חודש אוגוסט נחשב לאחד התאריכים החמים ביותר לתיירות בערי הנופש באירופה ולכן מחירי הטיסות בו בדרך כלל הם היקרים יותר. אם אתם רוצים לנסות למצוא טיסות זולות יותר, נסו לחפש טיסות לורנה בחודש יולי או אפילו יוני ותוכלו ללמצוא מחירים זולים בהרבה.

מאמרים קשורים:
מלונות ורנה

0 תגובות: