טיסות זולות לפראג

קישורים ממומנים

חיפשנו לכם טיסות לפראג לפסח או לקיץ 2011 באתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל הפרטים, בכתבה הבא שלפניכם.

פראג היא אחת הערים המבוקשות ביותר באירופה ע"י תיירים מכל רחבי העולם. לאחר שבכתבה הקודמת הצענו לכם מדריך טיולים לפראג, הפעם החלטנו לבדוק מהם מחירי הטיסות לפראג בקיץ ופסח באתרי התיירות המובילים בישראל ובדקנו איפה אפשר למצוא טיסה זולה לפראג באינטרנט.

הערה: המחירים והפרטים המופיעים כאן נכונים ליום פרסום הכתבה (21/3/11) ויכולים להשתנות על פי האתרים השונים.

טיסות לפראג ברגע האחרון

אתר איסתא למשל שמציע מבחר טיסות זולות לפראג. אם אתם מוכנים לקראת טיסה בשבוע הבא (טיסה היוצאת ב-25 לאפריל), תוכלו למצוא באיסתא טיסות החל מ-389 דולר בלבד. למשל, תוכלו לבחור מבין טיסות שכר (צ'רטר) וטיסות סדירות חברות תעופה כגון צ'ך איירליין ב-432 דולר או טיסת אל על לפראג ב-462 דולר ועוד טיסות רבות.

טיסות לפראג בפסח

אם אתם מחפשים טיסה לפראג בפסח, אתר גוליבר מציע מגוון של טיסות היוצאות בפסח או בתאיריכים סמוכים. המחיר הממוצע של טיסה לפראג בפסח הוא כ-620 דולר מתוך מגוון חברות תעופה כמו אל על, צ'ך איירליין, לופטנזה, אוסטריין איירליין ועוד.

טיסות לפראג קיץ 2011

כדי לדעת כמה עולה טיסה לפראג בקיץ, החלטנו לקחת שבוע מסוים בחודש יולי (17/7/11 עד 24/7/11) ולבדוק באתרים שונים מהו המחיר הממוצע ומי מציע מחיר זול.

ובכן, באתר אל על למשל מחיר עבור טיסה לפראג בשבוע זה יעלה לכם כ-600 דולר אבל שימו לב, ככל שמתקרבים לחודש אוגוסט 2011 המחירים עולים יותר ואותה טיסה בשבוע שלאחר מכן כבר תעלה לכם 800 דולר ומעלה.

באתר הדקה ה-90 לעומת זאת מצאנו לאותו שבוע טיסות לפראג זולות מאוד כמו למשל הטיסה הזאת ב-374 דולר בלבד העוברת דרך קייב אוקראיינה ועוד מגוון של טיסות זולות שתוכלו למצוא בדף הבא.

גם באתר אופיר טורס ערכנו חיפוש עבור אותו שבוע ביולי 2011 ומצאנו מחירים דומים העומדים בממוצע על בין 360 דולר לבין 600 דולר.

עד כאן להפעם, בכתבה הבאה נציג לכם מחירי טיסות ומבצעים לורנה לקיץ 2011. עד אז, שיהיה נופש נעים.

מאמרים קשורים:
מלונות בפראג

0 תגובות: