מלונות בניו יורק

קישורים ממומנים

מחפשים מלון בניו יורק? בכתבה הבאה נציג לכם את המלונות שקיבלו את הביקורות הטובות ביותר ברשת ובמקביל, נציג לכם גם מלונות זולים בניו יורק. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד היעדים האהובים ביותר ע"י התיירים הישראלים בכל עונות השנה היא ניו יורק. לא משנה אם מדובר בקיץ, חורף, פסח, ראש השנה וכו', ניו יורק תמיד תהיה אחת המקומות המבוקשים ביותר.

מכיוון שישנם כל כך הרבה מלונות בניו יורק, החלטנו בכתבה הבאה לעזור לכם בבחירת מלון טוב ומתאים ע"י הצגת מלונות בניו יורק לפי פרמטרים שונים כמו היקרים ביותר, המומלצים ביותר, הזולים ביותר וכו'.

המלצה: למרות שניו יורק סיטי היא עיר ענקית עם פרברים רבים מסביבה (ברוקלין, ברונקס, קווינס, לונג איילנד, ניו ג'רסי וכו') רוב המלונות בניו יורק מתרכזים במנהטן (היוקרתיים ביותר נמצאים ליד הטיימס סקוור) שם נמצאים רוב האטרקציות שהעיר מציעה. לכן, אם אתם טסים לניו יורק למטרת טיול ותיירות עדיף לחפש מלון טוב במנהטן ולא בפרברים.

מלונות ניו יורק

כדי לדעת אילו מלונות בניו יורק הכי מומלצים, בדקנו בכמה מן האתרים הטובים בעולם המדרגים מלונות על פי המלצות גולשים מרחבי כל העולם. להלן התוצאות.

מלון קזבלנקה ניו יורק - מלון זה קיבל את הדירוג הראשון באתר טריפ אדוויזור מתוך 428 מלונות! מלון קזבלנקה ממוקם ברח' 34 מזרח בסמוך לטיימס סקוור וקיבל שבחים רבים מגולשים מרחבי העולם על שירות טוב, חדרים מרווחים ונחשב גם לאחד הטובים לאנשי עסקים. מחיר חדר במלון קזבלנקה ניו יורק נע בין 254 ל- 424 דולר ללילה.

מלון סטיי ניו יורק - מלון סטיי מוגדר כמלון חמישה כוכבים וממוקם בשדרה החמישית (לא רחוק מבניין האמפייר סטייט בילדינג) וגם הוא נחשב לאחד המלונות המומלצים בניו יורק. המחיר הממוצע לחדר הוא בין 500 ל-1000 דולר ללילה.

מלון ג'ירף ניו יורק - אחד ממלונות הבוטיק בניו יורק המומלצים ביותר הוא מלון ג'ירף ממוקם סמוך לפארק אבניו שבה תוכלו למצוא את המסעדות השוות ביותר במנהטן. מחיר ממוצע לחדר הוא כ-400 דולר.

מלון טראמפ ניו יורק - מלון זה הנקרא בשמו המלא מלון טראמפ סוהו הוא מלון חדש ומפואר ביותר אשר הוקם ע"י איש העסקים הידוע דונלד טראמפ. המלון נמצא באיזור הדאון טאון של מנהטן - סוהו ולדעת רבים נחשב למלון הטוב ביותר בניו יורק.

מלון ריץ קרלטון ניו יורק - עוד מלון שנחשב לאחד הטובים ביותר בניו יורק הוא מלון ריץ קרלטון הממוקם בלב סנטרל פארק. מחיר חדר ללילה במלון נע בין 600 ל-1000 דולר בממוצע.

מלון הילטון ניו יורק - מלון נוסף שחייב להיכנס לרשימת המומלצים הוא מלון הילטון גארדן בניו יורק הממוקם בלב טיימס סקוור ומציע אירוח יוקרתי כמו שרשת הילטון העולימת יודעת הכי טוב להציע.

מלון מיכאלאנג'לו ניו יורק - מלון זה מוגדר כמלון ארבעה כוכבים אך עדיין נחשב למלון מפואר במנהטן. המלון קיבל ביקורות טובות על חדרים נוחים, לובי מרווח ושירות אדיב.

מלון מרידיאן ניו יורק - מלון לה פארקר מרידיאן נחשב גם הוא למומלץ מאוד בקרב מבקרי מלונות ותיירים רבים. המלון ממקום על יד הקרנגי הול, מוזיאונים מפורסמים ואטרקציות נוספות.

והנה עוד כמה מלונות שכדאי לברר עליהם מול סוכן הנסיעות שלכם:
  • מלון רנסאנס ניו יורק - ממוקם בטיימס סקוור.
  • מלון ברייאנט פארק ניו יורק - מלון יוקרתי ומפואר שקיבל לא מעט ביקורות והמלצות טובות מאוד באתרי תיירות רבים.
  • מלון סטייברידג' ניו יורק - מלון שלושה כוכבים אך נחשב לאחד שנותן ערך מצויין למחיר.
  • מלון צ'אנדלר ניו יורק
  • מלון נובוטל ניו יורק
  • מלון אינטרקונטיננטל ניו יורק - ממוקם סמוך מאוד לטיימס סקוור (שדרה שמינית).
  • מלון האדסון ניו יורק
מלונות זולים בניו יורק

אם אתם מחפשים מלון זול בניו יורק תוכלו למצוא הרבה מאוד כאלו בעיקר מחוץ למנהטן אך גם בתוכה. ניתן גם למצוא דירות נופש שמציעים ישראלים שחיים בניו יורק ומציעים אירוח זול בהרבה מן המלונות. הנה בכל אופן, רשימה של כמה מלונות זולים ומומלצים בניו יורק:

מלון פיירפילד ניו יורק (Fairfield) - ממוקם בניו ג'רסי במרחק של נסיעה קצרה ב-subway מנמהטן. נחשב למלון זול אבל טוב.

מלון סטנפורד ניו יורק - מלון טוב במחיר בינוני. ממוקם על שדרת ברודווי סמוך למרכז הקניות מייסיס.

מלון 30 30 ניו יורק - מלון זה נקרא על שם מיקומו (רחוב 30 על שדרה 30 במנהטן) ונחשב למלון זול בניו יורק בצורה משמעותית ביחס למלונות אחרים ונותן תמורה טובה למחיר.

מלון ווסט סייד YMCA ניו יורק - אם אתם מחפשים מלון במנהטן בפחות מ-100 דולר ללילה, כדאי לכם לבדוק את המלון הה שקיבל המלצות לא רעות ביחס למחיר ולמיקום שלו.

והנה עוד כמה מלונות שכדאי לבדוק:
  • מלון בנטלי בניו יורק
  • מלון קוסמופוליטן ניו יורק - ממוקם באיזור הוויליג' במנהטן, היכן שתמצאו את כל המועדונים הכי שווים בעיר.
  • מלון ניו יורקר
  • מלון לה קווינטה - ממוקם בלונג איילנד
  • מלון 41 ניו יורק
מלונות לחרדים בניו יורק

לסיום, חלק נכבד מן התיירים הישראלים המגיעים לניו יורק הוא הציבור החרדי והדתי. הנה כמה מלונות מומלצים לחרדים בניו יורק:

מלון מריוט ניו יורק - ממוקם בברוקלין ונחשב לפופולרי במיוחד לציבור החרדי.
מלון פארק האוס - ממוקם בשדרה ה-12 במנהטן ונחשב גם לנפוץ במיוחד במגזר החרדי.

מאמרים קשורים:
טיסות ללוס אנג'לס
טיסות למיאמי
טיסות לקנדה
מלונות בלאס וגאס

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בשום אופן לא ללכת למלון קוסמופוליטן. החדרים איומים והרעש איום ונורא