טיסות לקנדה

קישורים ממומנים

הפעם במסגרת סדרת הכתבות שלנו על טיסות זולות נציג לכם טיסות לקנדה בזול ומבצעים שונים שמצאנו באתרי הנסיעות המובילים ברשת. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אתרי הנסיעות החלו במבצעי החורף שלהם על טיסות ונופשונים לסוף שנת 2010 ותחילת 2011 ואנחנו ביקרנו אצל כמה מהם כדי להציג לכם את הטיסות הזולות ביותר לקנדה. רוב הטיסות לקנדה נוחתות בכמה מוקדים עיקריים והן טורונטו, מונטריאול, וונקובר ואדמינטון ובכתבה הזאת נתמקד בעיקר באיזורים אלו.

טיסות זולות לקנדה

נתחיל באתר איסתא שם ערכנו חיפוש של טיסות לטורונטו לחודשי החורף ומצאנו מחירים של החל מ-1031 דולר של חברת בריטיש איירוויס. חיפוש של טיסות למונטריאול באותם תאריכים הביא הציג מחיר די דומה והטיסה הזולה ביותר למונטיאול תעלה לכם 1073 דולר לטיסה שעוברת דרך בריסל.

כשערכנו חיפוש של טיסות זולות לטורונטו באתר הדקה ה-90 מצאנו מבצע שווה ביותר שנמשך עד ללחודש מרץ 2011 ובו אפשר להזמין טיסה ישירה לטורנטו ב-849 דולר בלבד! הטיסה היא טיסה סדירה העוברת דרך קייב של חברת אירוסוויט. לעומת זאת, טיסה למונטריאול באותם תאריכים תעלה לכם באתר הדקה ה-90 1199 דולר.

באתר גוליבר מציעים הרבה טיסות לקנדה כמו למשל טיסות זולות למונטריאול החל מ-1052 דולר לאדם או למשל טיסות לטורונטו החל מ-1296. בנוסף תוכלו למצוא גם טיסה ישירה לטורונטו של איר קנדה ב-1292 דולר בלבד.

לסיום, מצאנו לכם מבצע שכדאי לבדוק אותו והוא באתר גולדן טורס המציע מבצע של 60 דולר הנחה למזמינים טיסה לטורונטו, ונקובר או מונטיראול עד לחודש דצמבר.

מאמרים דומים:
טיסות למיאמי
טיסות זולות
מלונות במנהטן

0 תגובות: