טיסות למיאמי

קישורים ממומנים

מחפשים טיסה למיאמי? חיפשנו לכם טיסות זולות למיאמי באתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל התוצאות בכתבה שלפניכם.

מיאמי היא יעד מבוקש ע"י תיירים ישראלים במשך כל עונות השנה. ישראלים רבים טסים למיאמי לבקר משפחה, למטרות עסקים או לנופש בעיר. בכתבה הבאה אספנו לכם טיסות זולות למיאמי מהאתרים המובילים בישראל לתיירות. טווח התאריכים שבדקנו הוא יציאה באוקטובר או תחילת נובמבר 2010 וחזרה במרץ או אפריל 2011.

טיסות זולות למיאמי

באתר גוליבר מציעים טיסות רבות למיאמי - כולן טיסות לא ישירות המבצעות עצירת ביניים בערים שונות באירופה כמו פריס, בריסל, רומא וכו'. הטיסה הכי זולה למיאמי שמצאנו בגוליבר היא של חברת איבריה הספרדית ושל חברת אמריקן איירליינס שעוצרת במדריד ועולה 1078 דולר. באתר מציעים עוד מבחר טיסות במחירים של עד 1300 דולר עם חברות התעופה אל איטליה, קונטיננטל, אלעל, לופטנזה ועוד.

באיסתא מצאנו טיסה זולה למיאמי באותם תאריכים גם היא של חברת התעופה איבריה ב-941 דולר בלבד ועוד כמה טיסות בפחות מ-1000 דולר אשר נמצאות ברשימת המתנה. אם אתם מחפשים טיסה ישירה למיאמי אפשר למצוא גם באיסתא טיסה ישירה של חברת דלתא (הטיסה נמצאת ברשימת המתנה אז כדאי להזדרז).

גם אתר נט טרוול מציע מגוון של טיסות למיאמי עם חברות תעופה רבות כמו אל על, איבריה, בריטיש איירליינס, דלתא ועוד החל ממחירים של 941 דולר ועד ל-1158 דולר. בנוסף, מציעים נט טרוול במבצע, טיסה יומית למיאמי ב-985 דולר בלבד. המבצע חל על כל חודשי החורף 2011 ומסתיים ב-31/3/2011.

גם באתר צבר מצאנו טיסות זולות למיאמי והמחירים המוצגים באתר מתחילים ב-938 דולר ומעלה. נציין גם שבאתר צבר מצאנו טיסות ישירות למיאמי ללא עצירת ביניים.

לבסוף, לפי החיפושים שאנחנו ערכנו, באתר הדקה-90 מצאנו את הדיל הטוב ביותר למיאמי. שם מציעים לכם מבצע שתקף לחודשים נובמבר עד מרץ 2011 ומחיר טיסה למיאמי במבצע הזה עומד על 895 דולר בלבד! הטיסה היא באמצעות חברת התעופה האמריקאית יו אס אייר ועוצרת בדרך בפילדלפיה.

מאמרים קשורים:
טיסות ללונדון
טיסות זולות

0 תגובות: