טיסות זולות

קישורים ממומנים

איפה אפשר למצוא טיסות זולות? בכתבה הבאה נמנה לכם כמה טיפים והמלצות כדי להשיג את הטיסות הכי זולות בשוק.

יש כמה דרכים בסיסיות ופשוטות למצוא את הטיסות הזולות ביותר לכל יעד שתבחרו. במדריך הבא נציג לכם כמה דרכים טובות בהן באמצעות המחשב בלבד תוכלו להזמין טיסה זולה בהרבה ממה שהייתם אמורים לשלם.

טיסות ברגע האחרון

טיפ זה הוא כללי אבל כמעט תמיד עובד. אם אתם מספיק רגועים ומסוגלים להמתין לימים האחרונים לפני הטיסה שלכם בלי להזמין טיסה מראש, במקרים רבים תוכלו לחסוך כך כסף רב במחיר כרטיס הטיסה.

השוואת מחירי טיסות באינטרנט

בשנים האחרונות צצו כמה אתרי אינטרנט המספקים השוואה און ליין בזמן אמת של מחירי טיסות לכל היעדים. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להקליד את המדינה והעיר בה תרצו לנחות ולציין את התאריך. לאחר מכן תקבלו רשימה מפורטת של כל הטיסות מסודרות לפי מחירים (מזול ליקר) וכך תוכלו לדעת איזו חברת תעופה או איזה סוכנות נסיעות מציעה את הטיסה הזולה ביותר בשבילכם.

אחד האתרים הפופולריים בישראל שמציעים שירות של השוואת מחירי טיסות (גם מלונות!) הוא אתר "טרוול ליסט". שווה לקפוץ לאתר ולבדוק את המחיר הזול ביותר לטיסה שלכם. עוד אתר המספק השוואת מחירים לטיסות הוא האתר הבינלאומי www.skyscanner.net בו תמצאו כמעט את כל חברות התעופה הקיימות ברחבי העולם.

חברות תעופה זולות

קיימים היום חברות תעופה המתמחות בטיסות זולות. אחת מהחברות המפורסמות ביותר בטיסות הזולות שלה היא חברת איזי ג'ט (EazyJet). החברה הבינלאומית מציעה טיסות זולות מאוד ובמקרים רבים מגיעה עד ל-50 אחוז פחות מחברות תעופה רגילות. נכון ליום זה מציעה החברה שני יעדים מישראל - לונדון וז'נבה.

חשוב לציין כי בטיסות עם איזיג'ט אתם מקבלים את השירות הבסיסי ביותר ובמחיר הבסיסי לא תקבלו ארוחות, כריות, מסכי טלוויזיה וכד'. כמו כן תצטרכו לשלם על כל מזוודה שאתם מעלים לתא מטען המטוס. בקיצור, אם אתם לא מפונקים ומדובר בטיסה קצרה לאירופה תוכלו לחסוך מאות דולרים בטיסות מסוג אלו.

לסיכום, אם תפעלו על פי אחד מהשיטות האלו, תוכלו למצוא בוודאי טיסות זולות בהרבה ממה שהייתם מוצאים ללא הדרכה זאת. בהצלחה

0 תגובות: