דילים לראש השנה

קישורים ממומנים

חיפשנו לכם את הדילים והמבצעים הטובים ביותר לראש השנה בכמה אתרי נסיעות מובילים. כל התוצאות בכתבה שלפניכם.

עדכון: עדכנו את הבלוג שלנו בכתבה חדשה ובה דילים לראש השנה 2011 לחצו כאן כדי לקרוא את הכתבה.

כמו בשנה שעברה, גם הפעם אנו נציג לכם את הדילים והמבצעים שמציעים אתרי הנסיעות השונים למלנות בארץ וגם דילים לחו"ל. בחרנו כמה אתרי נסיעות מובילים כמו אתר הדקה ה-90, נט טרוול, גוליבר ועוד. אז אם אתם מחפשים מלון בארץ לראש השנה או אולי מחפשים איזה דיל זול לחו"ל בחג, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק בשבילכם.

דילים ראש השנה 2010

באתר הדקה ה-90 מצאנו המון דילים לחו"ל לראש השנה החל מ-393 דולר. למשל דיל לראש השנה בבורגס הכולל סוף שבוע במלון מרידיאן על בסיס חצי פנסיון ב-393 דולר או למשל מבצע ראש השנה בבודפשט, הונגריה במלון רגה (3 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-488 דולר וגם 4 לילות במלון אגון אופרה בברלין בראש השנה ב-515 יורו ודיל קצת פחות זול לראש השנה בקוסטה ברווה, ספרד לשלושה לילות במלון אוגוסטה קלאב ב-616 דולר בלבד.

אפשר למצוא עוד מבחר גדול של דילים לראש השנה באתר הדקה ה-90 כמו למשל מלון ג'וניקו ברומא, מלון ארגון בברצלונה, מלון קינג סולומון בלונדון ומלון ריביירה בלדינס בפריז. בדף הזה תוכלו לקרוא את כל הפרטים.

נמשיך עם אתר גוליבר בו מצאנו הרבה מאוד דילים למלונות בראש השנה בישראל ובחו"ל. נתחיל עם מלונות לראש השנה בארץ. בגוליבר תוכלו להזמין את מלון אואזיס ים המלח בראש השנה ע"ב חצי פנסיון ב-591 ש"ח ללילה לאדם בחדר זוגי למינימום 3 לילות או את מלון ליאונרדו אין ים המלח בראש השנה ב-233 ש"ח בלבד. תוכלו למצוא גם את מלון אמריקנה אילת בראש השנה ב-150 ש"ח בלבד ואת מלון גולן טבריה בראש השנה ב-228 ש"ח. את כל הפרטים המלאים תמצאו כאן.

גם בכל מה שקשור לדילים בראש השנה בחו"ל יש מה לגוליבר להציע. בדף הזה תוכלו למצוא החל מ-430 דולר מגוון יעדים לחו"ל בחג. למשל מלון סיטי פארק סנט ג'אסט בברצלונה ב-526 יורו, מלון קארינה ברודוס ב-431 דולר ללילה, מלון דום בפראג ב-503 דולר ללילה, מלון אמבסדור קנסינגטון בלונדון ב-726 דולר בלבד, מלון גיוטו ברומא ב-600 דולר ללילה ומלון ניקולס ויטסן באמסטרדם ב-741 יורו.

גם באתר נט טרוול מציעים אף הם כמה דילים לארץ ולחו"ל בראש השנה. למשל תוכלו למצוא באתר דיל לראש השנה בחרמון במלון נרקיס ב-315 ש"ח או מבצע לראש השנה במלון קולוני, חיפה ב-355 ש"ח ובאותו איזור בצפון תוכלו להזמין לראש השנה את מלון סביוני הגליל ב-289 ש"ח בלבד. באתר מציעים גם טיול מאורגן לספרד בראש השנה הכולל את ברצלונה וקוסטה ברווה ב-899 דולר בלבד.

בקרו באתרנו בקרוב כדי למצוא דילים מעניינים וזולים ליעדים נוספים.

0 תגובות: