טיסות לוינה

קישורים ממומנים

מחפשים טיסה לוינה? חיפשנו לכם טיסות זולות לוינה באתרי הנסיעות הטובים והזולים ביותר. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אחד מהמקומות השווים ביותר לטיל באירופה היא בירת אוסטריה וינה. בוינה תוכלו למצוא מוזיאונים נחשבים, מסעדות ומועדונים ואתרי תיירות קלאסיים. וינה מתאימה לכל סוגי התיירים, החל מצעירים שרוצים לבלות את חיי הלילה של העיר, זוגות שמחפשים חופשה רומנטית וגם משפחות על ילדים. בכתבה הבאה נציג לכם טיסות מוזלות לוינה מאתרי נסיעות שונים שמצאנו באינטרנט.

המלצה: אם אתם מטיילים בוינה כדאי לבדוק את הקתדרלה המפורסמת, ארמון שנברון, מוזיאון מוצרט, בית האופרה וגם לבקר בעיר העתיקה.

טיסות וינה

נתחיל באתר נט טרוול שמציע תמיד מגוון טיסות מוזלות למבחר יעדים. בשיטוט באתר מצאנו מבצע של טיסות סדירות לוינה של אל על במהלך החודשים יולי ואוגוסט ב-582 דולר בלבד. בחיפוש מפורט יותר שעשינו, מצאנו טיסה לוינה שיוצאת ב-6 לאוגוסט וחוזרת ב-13 לאוגוסט באמצעות חברת אוסטריאן איירליינס ב-414 דולר בלבד.

ממשיכים לאתר גוליבר שם מצאנו כמה טיסות מוזלות לוינה. למשל, מצאנו כמה טיסות צ'רטר זולות לוינה בחודשים יולי-אוגוסט החל מ-414 דולר. כאשר חיפשנו טיסות סדירות לוינה מצאנו כמה טיסות מאוד זולות החל מ-400 דולר. אך הבעיה היא שכל הטיסות מלאות. לכן כדאי ולנסות להתקשר לחברה ולהירשם לרשימת המתנה ואולי יתמזל מזלכם.

גלשנו גם לאתר צבר ושם מצאנו כמה מבצעים מעניינים. בחיפוש לטיסה סדירה לוינה היוצאת ב-1 לאוגוסט מצאנו טיסות לא ישירות החל מ-552 דולר ומעלה באמצעות חניית ביניים בבוקרשט או באיסטנבול.

נמשיך עם אתר איסתא שם חיפשנו טיסה לוינה היוצאת ב-1 לאוגוסט ומצאנו כמה טיסות לוינה זולות ביותר כאשר המחיר הזול ביותר לטיסה מתחיל ב-414 דולר לטיסה ישירה לוינה בחברת אוסטריאן איירליין. הבעיה היחידה היא שברוב המקרים מדובר ברשימת המתנה ולכן יש כאן סיכון מסוים אם תרצו לחכות.

ונסיים באתר אופיר טורס חיפשנו טיסות סדירות לוינה היצאות ב-1 לאוגוסט ושם מצאנו טיסות דרך רומניה החל מ-582 דולר. אם אתם מחפשים טיסת צ'רטר (טיסת שכר) לוינה תוכלו להזמין טיסה דרך אופיר טורס ב-469 דולר בלבד דרך חברת התעופה ארקיע היוצאת ב-30 ליולי.

הערה: כל מחירי הטיסות המצוינים כאן נכונים ליום פרסום הכתבה (19/7/2010) ולכן ייתכנו שינויים.

מאמרים קשורים:
מדריך טיולים - וינה

0 תגובות: