טיסות ללוס אנג'לס

קישורים ממומנים

מחפשים טיסה זולה ללוס אנג'לס? בכתבה שלפניכם, ריכזנו עבורכם מבחר טיסות ללוס אנג'לס מאתרי הנסיעות הפופולריים והזולים ביותר בישראל.

לוס אנג'לס היא אחד מהיעדים המרוחקים ביותר מישראל ולכן גם בדרך כלל נחשבת לבין הטיסות היקרות ביותר. ברוב המקרים חברות התעופה מציעות טיסות מוזלות ללוס אנג'לס באמצעות טיסות צ'רטר או טיסות לא ישירות עם עצירת ביניים במגוון יעדים באירופה (בהתאם למדינה שאליה משתייכת חברת התעופה). למרות זאת ניתן למצוא גם טיסות ישירות ללוס אנג'לס של חברת אלעל וחברות תעופה נוספות.

שדה התעופה הנפוץ ביותר ביותר לנחיתות בלוס אנג'לס הוא LAX המקבל טיסות מעשרות חברות תעופה מכל העולם. בין חברות התעופה שמציעות טיסות מישראל ללוס אנג'לס תוכלו למצוא את אל-על, KLM, דלתא, בריטיש איירוויס, איר פרנס, אל איטליה, סוויס ועוד. בכתבה הבאה נציג לכם מגוון טיסות זולות ללוס אנג'לס שאספנו מאתרי תיירות מובילים בישראל.

מחיר טיסה ללוס אנג'לס

בשונה מיעדים רבים, מחיר טיסה ללוס אנג'לס אינו משתנה הרבה וניתן לומר כי המחיר הממוצע עבור טיסה כזאת עומד על כ-1100 דולר בקיץ או בחורף.

טיסות זולות ללוס אנג'לס

נתחיל עם אתר איסתא שבו מצאנו מבחר די גדול של טיסות זולות ללוס אנג'לס החל מ-985 דולר לאדם. בדף הבא תוכלו למצוא טיסה זולה ללוס אנג'לס היוצאת באמצע חודש פברואר וחוזרת באמצע חודש מרץ עם עצירת ביניים בלונדון ב-985 דולר בלבד. באותו הדף תוכלו למצוא גם חברות תעופה אחרות המציעות טיסות באותם יעדים עם עצירות ביניים בערים שונות אירופה במחירים של עד 1200 דולר.

אם אתם מחפשים טיסה ישירה ללוס אנג'לס, באתר הדקה ה-90 מצאנו שני מבצעים של אל על המציעה טיסות ישירות ללוס אנג'לס. המבצע הראשון הוא ללא מינימום ימים ועולה 1244 דולר. המבצע השני הוא עם מינימום של 14 ימים ועולה 1379 דולר. שני המבצעים בתוקף עד ה-25 למרץ 2011.

עוד אתר שמצאנו בו דילים לא רעים ללוס אנג'לס הוא האתר FlyCheap שמציע 4 טיסות במבצע ללוס אנג'לס החל מ-977 דולר. חלק מהטיסות מוצעות עם כרטיס פתוח לשנה וישנם טיסות המוצעות עם כרטיס פתוח לארבעה חודשים או חודש אחד בלבד.

ונסיים עם אתר גולדן טורס מציעים לכם מבצע לטיסות אלעל ללוס אנג'לס ב-987 דולר בלבד. המבצע תקף עד לסוף חודש יוני 2011.

מאמרים דומים:
טיסות לקנדה
מלונות בלאס וגאס
מלונות זולים במנהטן
טיסות למיאמי

0 תגובות: