ביקורת מלונות

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איפה אפשר לקרוא ביקורת על מלונות בארץ ובעולם? כנסו לכתבה הבאה.

אחד הדברים החשובים במהלך חופשה או טיול בארץ או בעולם הוא המלון בו אתם מתאכסנים. מלון לא טוב יכול להרוס לכם את כל החופשה וחבל. בנוסף, ישנם סוכני נסיעות שסוגרים דילים עם בתי מלון ויש להם אינטרס ברור למכור לכם את אותו בית מלון מסוים למרות שהוא לא המתאים לכם על פי הדרישות שהצבתם.

האינטרנט הוא מקור מצוין כדי לוודא שאתם לא "נופלים" עם בית מלון לא טוב. לשם כך, ריכזנו לכם בכתבה הבאה מספר אתרים מישראל ומהעולם שבו תוכלו לקרוא ביקורות, תגובות, המלצות וציונים שנערכו ע"י מבקרי מלונות מקצועיים וע"י גולשים מרחבי כל העולם.

ביקורת על מלונות

Trip Tdvisor - האתר "טריפ אדוויזר" נחשב לתנ"ך של דירוג מלונות מכל העולם. במאגר האתר תמצאו כמעט כל מלון בכל עיר ברחבי העולם עם מאות אלפי ביקורות על מלונות של גולשים ותיירים יחד עם דירוג מקצועי של מבקרי מלונות מקצועיים. תוכלו לחפש מלונות לפי דירוג, מחיר ואפילו להזמין חדר במלון דרך הקישורים שבאתר. מומלץ ביותר!!

Travel Post - עוד אתר בינלאומי מצוין שמספק דירוג וביקורת מלונות הוא האתר "טרוול פוסט". באתר זה תוכלו למצוא מידע על אלפי מלונות מכל העולם בצירוף ביקורות גולשים.

ביקורת מלונות בישראל

בישראל לעומת זאת, תחום הביקורות על מלונות הוא פחות מפותח ולמעט מספר פורומים יש רק אתר אחד שמציע ביקורת על מלונות. אתר זה הוא hotels.co.il והוא אחד מאתרי התיירות הותיקים ביותר בישראל. באתר תוכלו למצוא עשרות ביקורות על מלונות באילת, ים המלח, טבריה, נתניה ועוד. כמו כן, ליד כל מלון תוכלו לראות מעין ציון משוקלל המצוין באחוזים המבוסס על המלצות וביקורות הגולשים באתר.

0 תגובות: