מלונות בסיציליה

קישורים ממומנים

הפעם במסגרת סדרת הכתבות שלנו על מלונות מומלצים בחו"ל נציג לכם רשימה של מלונות בסיציליה שקיבלו המלצות מגולשים ומבקרי תיירות מכל העולם. כל הפרטים בכתבה הבאה.

סיציליה היא אחד המקומות המופלאים ביותר לתיירות ונופש. האי המופלא הזה מכיל היסטוריה עתיקה ומרתקת, פסטורליה ונופים מופלאים, האתנה - הר הגעש הגדול ביותר באירופה ואפילו מקום תחילתה של המאפיה האיטלקית. אין ספק שאם אתם מחפשים טיול מרתק באירופה, סיציליה היא היא אחד מהמקומות שאסור לפספס.

רוב המלונות הנחשבים בסיציליה מרוכזים באיזור טאורמינה שנחשבת לאחת הערים היפות ביותר באירופה אך ניתן למצואגם מלונות בפלרמו, סקופלו ולאורך חופי הים של סיציליה. בכתבה הבאה נרכז לכם רשימה של מלונות מומלצים לצד מלונות זולים בסיציליה (B&B) שקיבלו המלצות טובות מגולשים ותיירים מכל העולם.

מלונות בסיציליה

מלון וילה דוצ'לה סיצליה - מלון זה קיבל את הדירוג הטוב ביותר באתר ביקורת המלונות Trip Advisor ונחשב לאחד המלונות הטובים ביותר בסיציליה. מלון וילה דוצ'לה ממוקם בטאורמינה מעוצב בקפידה ומציע נוף מהמם מחדריו. מחיר ממוצע ללילה במלון נע בין 150 דולר ל-500 דולר בהתאם לסוג החדר ולעונה.

מלון וילה קרלוטה סיציליה - אחד המלונות הנחשבים ביותר בסיציליה הוא מלון וילה קרלוטה (לשעבר וילה פאביאנו) הממוקם בטאורמינה. מלון זה קיבל דירוג מצוין באתר הדירוג טריפ אדוויזור ומחיר חדר ללילה במלון הוא בממוצע כ-300 דולר.

מלון קאוואליירי סיציליה - מלון ארבעה כוכבים בסיציליה הממוקם באיזור סירקוזה. מלון זה קיבל המלצות רבות מגולשים ומציע רמת מחירים בינונית ולא יקרה.

מלון וילה שולר סיציליה - מלון בטארומינה ברמת דירוג של שלושה כוכבים המציע שירות טוב ואישי ונוף מרהיב. אם אתם מחפשים מלון זול בסיציליה אך איכותי כדאי לבדוק את מלון וילה שולר.

עוד מלונות בסיציליה שכדאי לברר עליהם עם סוכן הנסיעות שלכם:
  • וילה קרנגיליה
  • מלון פלאג'ו פליה
  • פונדו צ'יפולטה (Fondo Cipollate) - מלון הממוקם ממש על מרגלות הר האתנה.
  • מלון נובצ'נטו סיציליה
  • מלון וילה ספאדה
  • מלון סנטה קטרינה - מלון ארבעה כוכבים ממוקם באצ'יריאלה סמוך לעיר קטניה ולהר האתנה.
  • מלון וילה אנג'לה

מלונות זולים בסיצילה

מלון ארט פלרמו סיציליה - עוד מלון שנחשב למלון זול בסיציליה הוא מלון ארט פלרמו הממוקם בבירת סיציליה פלרמו.

מלון פאלדיו (Palladio) סיציליה - מלון זול בסיציליה הממוקם על שפת הים סמוך לעיר הנופש טאורמינה.

מלון קאוס סיציליה - מלון השייך לרשת המלונות בסט ווסטרן וממוקם סמוך מאוד לעמק המקדשים. נחשב למלון זול בסיצילה עם מחירים של פחות מ-100 דולר ללילה.

והנה עוד כמה מלונות נוספים שכדאי לבדוק:
  • מלון דולצ'ה קאסה - ממוקם בעיר סירקוזה.
  • מלון רג'ינה סיציליה - ממוקם בפלרמו. מחיר ממוצע לחדר במלון זה הוא כ-50 דולר ללילה.
  • מלון פנורמה ויליג' - ממוקם בעיר אצ'יריאלה והמחיר הממוצע לחדר במלון הוא 40 דולר ללילה בלבד.
מאמרים דומים:
מלונות ברומא
מלונות בלונדון
מלונות בברלין

0 תגובות: