נופש באמסטרדם

קישורים ממומנים

מתכננים חופשה באמסטרדם? הגעתם למקום הנכון. במדריך טיולים הבא אספנו לכם את טיפים והמדריכים לאמסטרדם הטובים ביותר ברשת. כל הפרטים, במדריך הבא.

עכשיו כאשר אנו נמצאים בתחילתה של עונת התיירות כאשר פסח כבר מתקרב וחודשי הקיץ (יוני, יולי ואוגוסט) כבר לא רחוקים, זה הזמן לתכנן את החופשה שלכם. אחד היעדים הפופולריים ביותר לחופשה למשפחות עם ילדים, צעירים או טיולי זוגות היא אמסטרדם שמצליחה להתאים עצמה כמעט לכל סוג תייר ונחשבת לפופולרית ביותר ע"י התיירים הישראלים.

כדי לעזור לכם בתכנון החופשה החלטנו להציג לכם כמה מדריכי תיירות לאמסטרדם טובים וחשובים שמצאנו ברשת ואנו מקווים שמדריך זה ישמש אתכם כעוגן לפני הטיול.

אתרים ואטרקציות מרכזיות באמסטרדם

אמסטרדם מלאה במקומות ששווה לבקר בהם. הנה רשימה בסיסית שכל תייר מנוסה ימליץ לכם עליה: רובע החלונות האדומים, מוזיאון ואן גוך, כיכר דאם, גן הפרחים, מבשלת הייניקן הפופולרית ביותר, צ'יינהטואן, כנסיית ווסטרקרק, מוזיאון רייקסמוזיאום, בית אנה פרנק, מוזיאון נמו והמוזיאון הטרופי.

מסלולי טיול באמסטרדם

כפי שציינו בראשית הכתבה, אמסטרדם מתאימה לכל סוגי התיירים החל מטיולי משפחות ועד לסיבוב פאבים שווים לצעירים. המדריך הבא שפורסם באתר עכבר העיר מציע בצורה הטובה ביותר מסלול קצר ולעניין באמסטרדם הכולל ומציע 10 מוקדים עיקריים בעיר. מומלץ ביותר.

להמלצה נוספת כדאי לציין את הכתבה הבאה מאתר ynet שחילקה את הטיולי באמסטרדם לפי רמות תקציב מציעה 3 מסלולי טיול לפי רמות מחירים של טיול זול של עד 150 יורו ביום, טיול בינוני של עד 300 יורו ביום וטיול יקר המגיע עד ל-400 יורו לאדם. שווה קריאה!

אם אתם מחפשים מסלול טיולים לילדים באמסטרדם, הכתבה הבאה היא חובה עבורכם וממצה כמעט כל מקום אפשרי שאפשר לטייל בו עם ילדים באמסטרדם.

לדתיים ושומרי המסורת מכם שמחפשים מידע על טיול כשר באמסטרדם, הדף הבא מומלץ ביותר עבורכם בו תוכלו למצוא רשימה מפורטת של בתי כנסת מסעדות כשרות ומידע חיוני נוסף לטיול לאמסטרדם לדתיים.

קניות באמסטרדם - טיפים והמלצות

שופינג כבר מזמן הפך למחלה בקרב התיירים הישראלים או התיירות הישראליות. אם גם אתם נמנים על אלו, העמוד הבא באתר הרשמי של לשכת התיירות של הולנד מציע לכם רשימה של המקומות השווים ביותר לקניות באמסטרדם.

ואם אתם רוצים לקבל קצת טיפים מתיירים ישראלים מנוסים יותר שכבר הספיקו לקנות דבר או שניים באמסטרדם, כדאי לבדוק את הדף הבא באתר למטייל שבו תוכלו למצוא טיפים על מקומות זולים לשופניג באמסטרדם, שווקים מיוחדים, רשימות של חנויות קטנות ובוטיקים באמסטרדם ועוד המלצות רבות לקניות באמסטרדם

מסעדות באמסטרדם

אם אתם רוצים למצוא רשימה של המסעדות שוות באמסטרדם, מומלץ לכם לבדוק את העמוד הבא המציע רשימה אובייקטיבית של עשר המסעדות הטובות ביותר באמסטרדם.

אם אתם לעומת זאת מעדיפים לחפש מסעדות זולות באמסטרדם אתם חייבים לבקר בעמוד הבא של האתר טריפאדוויזור המציע רשימה של מסעדות זולות וטובות באמסטרדם עם כתובות ומספרי טלפון.

מלונות באמסטרדם

אם אתם מחפשים רשימה של מלונות מומלצים באמסטרדם, תוכלו למצוא רשימה כזאת בבלוג שלנו שפרסמנו בשנה שעברה עם מלונות מומלצים שקיבלו ביקורות טובות ע"י גולשים ישראלים וגולשים מרחבי העולם.

אמסטרדם - מדריך טיולים

לסיום, הנה מדריך טיולים מצוין שמצאנו ביוטיוב שבו תוכלו לראות קצת בעיניים מקומות שווים באמסטרדם והמלצות נוספות. בהצלחה.



0 תגובות: