נופש הכל כלול בפסח

קישורים ממומנים

הפעם החלטנו להציג בפניכם מבחר חבילות הכל כלול לפסח 2012 ליעדים שונים שמצאנו באתרי נופש שונים. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

אחת העובדות הידועות בעולם התיירות היא שהתיירים הישראלים אוהבים חבילות הכל כלול. לקראת חופש פסח שמתקרב החלטנו לאסוף עבורכם כמה חבילות הכל כלול זולות ואטרקטיביות למגוון יעדים באירופה מאתרי הדילים והתיירות השונים ברשת.

הפעם לא התמקדנו באיזור מסוים אלא בעיקר במחירי ותנאי החבילות ולכן כתבה זו מתאימה למי שמתכנן חופשה בפסח אבל עדיין לא החליט איפה ומתי.

שימו לב: כל המבצעים נכונים ליום פרסום כתבה זו (18/3/2012) ונלקחו מאתרי תיירות חיצוניים. לכן, אין אנו אחראים על אחריותם או על נכונותם של הפרטים.

נופש בפסח ברודוס וכרתים - הכל כלול

באתר התיירות "כנפי משק" מציעים חבילת הכל כלול ברודוס בפסח (ליל סדר) למשפחות במלון מירה לונה רודוס כולל טיסות צ'רטר הלוך חזור בין התאריכים 5 באפריל ועד ה-8 באפריל ב- 465 דולר לאדם בלבד.

באתר הנופש הוותיק אשת טורס מצאנו לכם חבילת הכל כלול בכרתים לפסח וסיה ביץ' כרתים הכוללת טיסות הלוך חזור לכרתים של ישראייר ושהות של 3 לילות במלון בחבילת הכל כלול בליל הסדר פסח ב-484 דולר לאדם או 1936 דולר למשפחה של זוג ושני ילדים.

באתר קווי חופשה פתחו עמוד מיוחד ובו מבחר חבילות לא קטן של מבצתים ודילים ליוון בפסח. בין שאר החבילות מצאנו דילים של הכל כלול לרודוס לפסח ולטרום פסח החל מ-550 דולר במלונות כגון נאוטיקה בלו (5 לילות הכוללות ליל סדר וחול המועד), מלון אושן בלו רודוס (4 לילות בחול המועד פסח) וחבילות הכל כלול לכרתים בפסח במלונות כגון מלון סריטה ביץ' כרתים (6 לילות של טרום פסח וליל סדר) ומלון רינלה כרתים (ליל סדר וחול המועד).

נופש באנטליה בפסח - הכל כלול

באתר של חברת התעופה ישראייר מציעים גם דילים לפסח ובעמוד הבא מצאנו לכם חבילת הכל כלול לאנטליה בפסח הכוללת טיסות הלוך חזור לאנטליה של ישראייר, 3 לילות במלון קריסטל אדמירל אנטליה בין התאריכים 5 ועד ה-8 באפריל (ליל סדר) ב-772 דולר לזוג.

נופש בפסח בקפריסין - הכל כלול

ונסיים עם האתר של המרכז לתיירות בינלאומית שמציעים בעמוד הבא כמה חבילות של הכל כלול בקפריסין למלון ונוס ביץ' הממוקם בחוף קורל ביי באיזור פאפוס שבקפריסין כמו למשל 4 לילות במלון וניס ביץ' בחדר הפונה לים בין התאריכים 6 באפריל ועד ה-10 באפריל (ליל בדר וחול המועד) ב- 669 יורו לאדם.

0 תגובות: