טיסות לרומא

קישורים ממומנים

הפעם החלטנו לאסוף עבורכם טיסות זולות לרומא ממיטב אתרי הנסיעות המובילים בישראל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

לקראת עונת הקיץ הקרובה החלטנו הפעם להתמקד באחד ממוקדי התיירות האהובים ביותר על הישראלים הלא היא רומא. מחיר ממוצע טיסה לרומא בעונת הקיץ 2011 עומד על ממוצע של 450-550 דולר אך ישנם פערים גדולים בין אתר לאתר. בבדיקה שערכנו התמקדנו בעיקר בחודשים יוני ויולי מתוך מגוון הצעות של אתרים כמו הדקה ה-90, איסתא, גוליבר ועוד.

טיסות זולות לרומא

לפני שנתחיל כדאי רק לציין שלא כל האתרים שבדקנו, מציעים מבצעים למכירה מוקדמת של טיסות לרומא בקיץ ובחלקם נדרשנו לבצע חיפוש לתאריכים אקראיים שבחרנו לחודשים אלו. לכן, ייתכן וישנם מבצעים ש"מתבשלים" באתרים הנ"ל ויפורסמו בזמן קרוב.

בכל אופן נתחיל עם אחד האתרים שכבר פרסם מכירה מוקדמת של טיסות לרומא בקיץ והוא האתר של חברת אל על שמציע מבצע התקף עד לסוף חודש ומאי הכולל טיסה סדירה וישירה לרומא בחודש יולי החל מ-559 דולר במגוון תאריכי יציאה (כמעט בכל יום בחודש יולי).

עוד אתר שמציע כבר מעכשיו מבצע לאורך כל החודשים מאי ויוני הוא אתר אשת טורס. המבצע מאפשר לכם להזמין טיסה סדירה לרומא ב-524 דולר בתאריכי יציאה וחזרה רבים.

באתר הדקה ה-90 ערכנו חיפוש לטיסות לרומא מתאריך 1 ליוני ועד ה-30 ביוני ומצאנו לא מעט מבצעים שווים כמו למשל, טיסה ישירה לרומא ב-501 דולר בלבד של חברת אל איטליה וטיסת אל על באותם תאריכים ב-526 דולר.

גם באתר גוליבר ביצענו את אותו חיפוש בין התאריכים 1/6 ועד ה-30/6 ובו מצאנו 3 טיסות לרומא בפחות מ-500 דולר של חברות התעופה אל איטליה ושל חברת ukraine international כאשר הטיסה הזולה ביותר שייכת לאל איטליה ב-445 דולר בלבד! שימו לב: בחלק מן הטיסות האלו נותרו מקומות אחרונים אז כדאי למהר.

באתר איסתא מצאנו לאחר חיפוש של אותם תאריכים טיסה זולה לרומא ב-453 דולר בלבד של חברת ישראייר היוצאת ב-2 ליוני וחוזרת ב-7 ליולי 2011 ובאתר של חברת אמסלם טורס מציעים בתאריכים הנ"ל טיסות לרומא החל מ- 510 דולר.

אך האתר המנצח שלנו לפי הבדיקה שערכנו הוא האתר של חברת ישראייר שמציע כבר מעכשיו טיסה לרומא באמצע יוני (14/6/2011) ב-406 דולר בלבד!!

הערה: המידע המופיע כאן נלקח מאתרים חיצוניים אשר מעדכנים בתדירות גבוהה את מחירי הטיסות כך שייתכנו שינויים רבים. כדי לקבל מחיר רשמי וסופי יש לפנות ישירות לאתרים.

מאמרים קשורים:
מלונות ברומא
מלונות בסיציליה
נופש בטוסקנה

0 תגובות: