נופש באילת בפחות מ-500 ש"ח

קישורים ממומנים

מחפשים נופש זול באילת? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם חבילות נופש למלונות אילת בפחות מ-500 ש"ח לאדם. כל הפרטים בכתבה הבאה.

הדילים לאילת מתחממים ביותר לקראת הקיץ ואתרי התיירות כבר מציעים כבר מעכשיו חבילות נופש זולות לאילת לקיץ הקרוב. הפעם החלטנו לחפש בשבילכם מלונות באילת לקיץ בפחות מ-500 ש"ח לאדם. חרשנו עבורכם את האינטרנט ועשינו בשבילכם את העבודה השחורה. אז אם מחפשים גם לבלות באילת במלונות היוקרתיים וגם בזול, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

הערה חשובה: לפני שנציג לכם את התוצאות שלנו, נציין רק שהמחירים שמיד תראו כאן מתייחסים לאדם אחד ללילה אך בחלק גדול מהמבצעים, הם תקפים למינימום הזמנה של מספר לילות או מספר אנשים בחדר ו/או חלים רק על תאריכים מסוימים.

מלונות באילת בפחות מ-500 ש"ח

נתחיל עם מבצע שמצאנו באתר גוליבר המציע לא פחות ולא יותר, נופש במלון הנסיכה אילת ב-478 ש"ח ללילה בלבד. המבצע תקף להזמנה בין התאריכים 1 ליולי ועד ה-7 ליולי וישנו מינימום הזמנה של 4 לילות. לאלו שאוהבים להזמין הרבה לפני המועד מצאנו מבצע נוסף בגוליבר שכולל נופש למלון רימונים אילת (5 כוכבים) התקף בתאריכים 2 לאוקטובר ועד ה-6 לאוקטובר ב-346 ש"ח בלבד ללילה למינימום הזמנה של 2 לילות.

אנו ממשיכים עם אתר צבר שמציע נופש במלון דן פנורמה אילת בתאריכים 9 ליוני עד ה-10 ליוני ב-430 ש"ח לאדם ללילה בלבד. המחיר מותנה במינימום הזמנה של שני לילות.

גם למלון גולדן טוליפ המוגדר כמלון חמישה כוכבים מצאנו מבצע שווה בפחות מ-500 ש"ח לאדם. את המבצע הפעם מצאנו באתר איסתא המציע נופש בטוליפ אילת בין התאריכים 26 למאי ועד ה-29 למאי ב-337 ש"ח לאדם ללילה.

נמשיך עם אתר התיירות אמסלם טורס שבו מצאנו מבצע למלון ישרוטל ריביירה אילת בסוף חודש מאי ב-207 ש"ח בלבד לאדם ללילה ללא ארוחות. שימו לב: ההזמנה מותנית במינימום הזמנה של שני לילות.

רוצים מבצע למלון הילטון מלכת שבא אילת בפחות מ-500 ש"ח לאדם? מצאנו לכם מבצע כזה באתר אשת טורס המציע את מלכת שבא אילת בתאריכים 19 למאי ועד ה-22 למאי ב-469 ש"ח בלבד לאדם ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר. המחיר תקף למינימום הזמנה של שלושה לילות כך שסה"כ יצא לכם שלושה לילות לזוג 2814 ש"ח.

באתר עוזי טורס מציעים מבצע לזוג במלון אורכידאה אילת (5 כוכבים) עד אמצע חודש יוני -300 ש"ח לאדם באמצע השבוע ו-420 ש"ח לאדם בסוף שבוע וב-450 ש"ח ללילה לאדם עד בחודש יולי ובתחילת חודש אוגוסט. שימו לב: ישנו מינימום הזמנה של מספר לילות בכל אחד מן המבצעים ובנוסף, המחירים המופיעים כאן הם אכן לאדם אחד אך בתנאי שאתם מזמינים חדר לזוג.

ונסיים עם אתר קל נופש אשר מציע 2 לילות במלון רימונים סנטרל פארק באילת בסוף חודש מאי ב-1100 ש"ח לזוג כך שלמעשה המחיר לאדם הינו 550 ש"ל לשתי לילות ו-225 ש"ח לאדם ללילה.

מאמרים קשורים:
דילים לאילת

0 תגובות: