מלונות בלוס אנג'לס

קישורים ממומנים

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו על מלונות בחו"ל, הפעם נציג לכם רשימה של מלונות בלוס אנג'לס שווים שקיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

הפעם כחלק מסדרת הכתבות שלנו על מלונות בחו"ל החלטנו להרחיק עד מערב ארה"ב ולהציג לכם רשימה של מלונות בלוס אנג'לס בכל רמות האירוח שקיבלו המלצות וביקורות טובות מגולשים בארץ ומכל העולם. בניגוד למלונות בניו יורק, לוס אנג'לס היא עיר ענקית המתפרסת על שטח עצום ומכילה כמה מוקדים שונים לתיירים כאשר מלונות לוס אנג'לס מתפרסים להם ברחבי כל העיר.

אפשר לומר שרוב התיירים וכך גם בתי המלון מתרכזים וממוקדים באיזור הקרוב להוליווד אך ניתן למצוא גם מלונות בדאון טאון, על חוף הים וגם בפרברים שמסביב. בנוסף, תיירים רבים מעוניינים גם בדרך כלל במלונות הקרובים ליוניברסל סטודיו. ברשימה שמיד תראו תוכלו להתרשם ולגלות מלונות יוקרתיים ומפוארים אך גם מלונות זולים בלוס אנג'לס שנותנים תמורה טובה למחיר.

מלונות בלוס אנג'לס

מלון מג'יק קסטל לוס אנג'לס - מלון זה קיבל את הדירוג הטוב ביותר באתר הביקורות טריפ אדווזור. מלון מג'יק קסטל ממוקם בהולויווד וקיבל עשרות של המלצות חמות על השירות הטוב ביותר. המלון מעוצב כולו כטירה ומרשים ביותר. מחיר ממוצע לחדר במלון הוא כ-220 דלור בקירוב.

מלון אילן לוס אנג'לס - מלון בוטיק נהדר שקיבל לא מעט המלצות טובות הממוקם בשדרות בברלי וסמוך לשדרת הוליווד, התיאטרון הסיני גראומן, אולפני NBC ועוד. המלון מוגדר כשלושה כוכבים ומחירו הוא בממוצע פחות מ-200 דולר ללילה.

מלון ריץ קרלטון לוס אנג'לס - אם אתם מחפשים מלון מפואר ויקר בלוס אנג'לס, כדאי לכם לבדוק את מלון ריץ' קרלטון. מלון זה מוגדר כחמישה כוכבים ומציע חדרים מפוארים ותוספות יוקרתיות שניתן למצוא רק במלונות מדרגה ראשונה. המלון ממוקם בדאון טאון LA ומחיר חדר לא זול בכלל ונע בממוצע בין 300 ל-600 דולר ללילה.

מלון ארבע העונות לוס אנג'לס (Four Season) - עוד מלון מפואר ביותר בלוס אנג'לס הוא מלון ארבע העונות הממוקם בבוורלי הילס ומתאים לכל מי שיכול להרשות לעצמו לשלם כ-600 דולר ללילה. נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר בעיר.

מלון הולידיי אין לוס אנג'לס - אם אתם רוצים ללון בלב האיזור התיירותי, אין ספק שמלון הולידיי אין יתאים לכם. המלון ממוקם בלב שדרת הכוכבים המפורסמת בהוליווד סמוך תיאטרון הסיני ולאטרקציות נוספות. במלון תמצאו גם בריכת שחייה ושירותים נוספים. המחיר הממוצע לחדר בהולידיי אין הוא כ-200 דולר ללילה.

מלון רנסנס לוס אנג'לס - מלון שזכה לשבחים והמלצות רבות גם מגולשים ישראלים. המלון ממוקם סמוך לבניין המפורסם של חברת התקליטים קפיטול רקורדס.

מלון הילטון לוס אנג'לס - עוד מלון מפורסם שכדאי לבדוק הוא מלון הילטון המפואר בלוס אנג'לס וממוקם ממש ממול יוניברסל סטודיו.

מלון הוליווד הילס לוס אנג'לס - אי אפשר שלא להוסיף לרשימה גם את מלון הוליווד הילס שקיבל הרה מאוד המלצות באתרי תיירות שונים. אם אתם מחפשים מלון בלוס אנג'לס עם נוף מהמם, כדאי לכם מאוד לבדוק את המלון הזה.

והנה עוד כמה מלונות מומלצים בלוס אנג'לס שכדאי לבדוק אותם מול סוכן הנסיעות שלכם:
  • מלון רדבורי
  • מלון קולוור לוס אנג'לס - מלון ותיק מאוד וקרוב לאטרקציות תיירותיות רבות בלוס אנג'לס.
  • מלון אינטר קונטטינטל לוס אנג'לס - נמצא קרוב לבורלי הילס וליוניברסל סטודיו.
  • מלון שרתון לוס אנג'לס
  • מלון רזידנס אין לוס אנג'לס - ממוקם בבוורלי הילס.
  • מלון מריוט לוס אנג'לס
  • מלון מילניום בילטמור
מלונות זולים בלוס אנג'לס

אם התקציב שלכם אינו גבוה במיוחד, והנה רשימה של כמה מלונות זולים בלוס אנג'לס אך עדיין מומלצים ונחשבים לתמורה טוב למחיר:

מלון רודווי אין לוס אנג'לס - מלון זה הינו 2 כוכבים ומחיר חדר ממוצע ללילה עומד על כ-80 דולר. למרות זאת המלון נחשב לתמורה טובה מאוד וקיבל את המקום ה-5 בהמלצות הגולשים באתר טריפ אדוויזור מתוך כל המלונות שבאתר.

מלון ארווין לוס אנג'לס (Erwin) - מלון שלושה כוכבים הממוקם על חוף הים - וניס ביץ, כאשר עלות חדר ממוצע היא 100 דולר ללילה.

מלון טרוול לודג' לוס אנגלס (Travel Lodge) - אם אתם מחפשים מלון זול וטוב הממוקם סמוך לשדה התעופה LAX, כדאי לכם לבדוק את המלון הזה שעולה בממוצעכ-70 דולר ללילה.

הרבה דתיים וחרדים נוהגים לקחת חופשה בפסח ללוס אנג'לס. לכן, אם אתם רוצים מלון לציבור הדתי חרדי ומחפשים נופש כשר בלוס אנג'לס, תוכלו ללון במלון Wilshire Crest (וילשיר קרסט) שמציע ארוחות כשרות ומחירים יחסית זולים.

מלון כשר בלוס אנג'לס

מלון Wilshire Crest לוס אנג'לס - הרבה דתיים וחרדים נוהגים לקחת חופשה ללוס אנג'לס (בדרך כלל בפסח). לכן, אם אתם רוצים מלון לציבור הדתי חרדי ומחפשים נופש כשר בלוס אנג'לס, תוכלו ללון במלון Wilshire Crest (וילשיר קרסט) שמציע ארוחות כשרות ומחירים יחסית זולים.

מוטלים זולים בלוס אנג'לס

לסיום, הנה כמה מוטלים זולים במיוחד בלוס אנג'לס שקיבלו ביקורות טובות ביחס לתקציב ומחיר החדר.

ג'ריס מוטל לוס אנג'לס - מוטל שזכה להיכנס לרשימה של עשרת המלונות הטובים ביותר בלוס אנג'לס באתר טריפ אדוויזור. עלות ממוצעת לחדר ללילה היא 65 דולר ללילה.

מוטל 6 לוס אנג'לס - נמצא סמוך ליוניברסל סטודיו.

מאמרים דומים:
טיסות ללוס אנג'לס
מלונות בלאס וגאס

0 תגובות: