טיסות לליסבון

קישורים ממומנים

מחפשים טיסות זולות לליסבון? אספנו עבורכם מבחר טיסות לליסבון  בזול ממיטב אתרי הנסיעות והנופש בישראל. כל התוצאות בכתבה הבאה שלפניכם.

הכתבה שלנו הפעם תתמקד ביעד פחות נפוץ ותיירותי במערב אירופה מהיעדים הקלאסיים כגון פריז, לונדון, רומא או ברצלונה. הפעם אנו נתמקד בליסבון שהיא עיר הבירה של פורטוגל.

אומנם לליסבון יש פחות להציע ממה שמציעות אחיותיה באירופה אך עדיין מי שבוחר לבלות את החופשה בליסבון יוכל ליהנות מאווירה תרבותית של אירופה הקלאסית, לראות בכנסיות יפיפיות, לבקר במוזיאונים מרתקים ולפגוש אנשים נחמדים.

לפני שנתחיל בטיסות שמצאנו, נעיר רק כי כל המידע שיופיע כאן נאסף מאתרים חיצוניים ונכון ליום פרסום כתבה זו (1/4/2012). לכן, ייתכנו שינויים שאין אנו אחראים עליהם.

טיסות זולות לליסבון 

נתחיל עם האתר של חברת הבת של אל-על סאן דור שבו מצאנו מבצע של טיסה זולה לליסבון ביוני - יולי (יציאה ב-28 ליוני וחזרה ב-6 ליולי) ב-519 דולר בלבד או טיסה חד כיוונית לליסבון החל מ-299 דולר בלבד.

נמשיך עם אתר איסתא שבו מצאנו לא מעט טיסות זולות לליסבון ביוני, אוגוסט וספטמבר. למשל, טיסה היוצאת ב-10 ליוני וחוזרת ב-17 ליוני ב-424 דולר לאדם, טיסה לליסבון באוגוסט (7-24 לאוגוסט) ב-463 דולר או טיסה לליסבון בספטמבר החל מ-424 דולר לאדם בלבד.

באתר של חברת הנסיעות אטמסלם טורס מצאנו כמה טיסות לליסבון ברגע האחרון שיוצאות בחול המועד פסח בתאריך 10 באפריל 2012. הטיסות הן של חברות התעופה אוסטריין איירליין, לופטנזה ועוד החל מ-456 דולר לאדם בלבד.

אלו כל הטיסות לליסבון במבצע שהצלחנו למצוא ברשת. ניסינו לחפש באתרי תיירות גדולים כגון גוליבר, צבר, הדקה ה-90, אשת טורס וכד' אך לצערנו, לא הצלחנו למצוא מבצעים מיוחדים.

מאמרים קשורים:
מדריך נופש בליסבון

0 תגובות: